01.06.2009

Sendviče v krizi táhnou

Fast-foodům, které se zaměřují na sendviče, zdá se, v krizi vítězí nad klasickými restauracemi. Prodeje SUBWAY vzrostly o 19 procent.

„V prvním čtvrtletí letošního roku meziročně vzrostly prodeje sendvičů v našich restauracích na území střední a východní Evropy o 19 procent. Jde o největší nárůst prodejů v rámci celé evropské sítě SUBWAY,“ hlásí Manažer Rozvoje SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ. Čísla přitom srovnávají stejné provozovny jako loni. SUBWAY provozuje na základě franchisingu celosvětově přes 31.000 fast-foodů, ve střední a východní Evropě včetně Ruska je to kolem 120 restaurací.

Zdjęcie punktu systemu Subway

SUBWAY v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil prodej sendvičů o 19 procent.

Fast-foody vítězí nad restauracemi

Podle Martina Prince je růst prodejů částečně důsledkem toho, že lidé volí v ekonomicky těžší době cenově příznivější variantu oproti klasickým restauracím. „Dlouhodobě je to také díky příklonu lidí k zdravému, ale rychlému občerstvení a jídlu,“ doplnil manažer SUBWAY.

25 nových restaurací

V šesti zemích střední a východní Evropy, kde řetězec působí, za první čtvrtletí otevřel 25 nových restaurací. Největší nárůst přitom zaznamenalo Polsko, první restauraci otevřel řetězec také na Slovensku. Původně přitom SUBWAY počítal, že za celý letošní rok otevře ve středo- a východoevropském regionu na 30 restaurací. „Očekáváme, že toto číslo určitě překročíme,“ uvedl Martin Princ.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank