23.03.2017

Pizza a burgery made in Brno

Na výrobu pizzy a burgerů se specializuje firma Amici z Brna. Letos má v plánu otevřít franšízy v dalších českých a slovenských městech.

Značka Amici se mezi resturacemi odlišuje kromě originální nabídky také jasně rozpoznatelným vizuálním stylem jednotlivých poboček, rozvážkových vozidel, zaměstnaneckých uniforem, objednávkového portálu a profilů na sociálních sítích. Kromě dvou vlastních provozoven koncept vlastní v tuto chvíli jednu franšízu v Brně-Přízřenicích, která rozšiřuje působení Amici na jih od Brna. Společnost se proto letos chce objevit v dalších českých městech, a nebrání se ani expanzi na Slovensko.

Amici

Bistro je nejlepší umístit v centru města, na náměstí, na pěší zóně, v obchodním centru či u zastávek MHD, dostupné z ulice, nejlépe v přízemí. Důležitá je možnost parkování pro zákazníky.

"Rádi bychom otevřeli více poboček jak v okolí Brna směrem na západ, tak v dalších velkých městech včetně Prahy," říká franchise manager společnosti Fusion Collective s.r.o. Lukáš Jahoda. Konceptu se podle jeho zkušeností může dařit již ve městech a spádových oblastech s 50 až 60 tisíci obyvatel. "V tuto chvíli je reálné otevření dalších 4 nebo 5 poboček, které se již připravují," doplnil Jahoda. Kandidát na franšízanta Amici by měl mít především chuť do podnikání, a měla byho práce v gastronomii bavit. Zkušenosti nejsou podmínkou.

Rychlíkem do lokálního byznysu

Minimální investice se pohybuje okolo částky 600 tisíc korun, návratnost investice je průměrně asi jeden rok. Koncept Amici nabízí několik forem spolupráce. Nejmenším provozem je bistro, které vyžaduje prostor minimálně 80 čtverečních metrů. Pro výrobu a rozvoz v místě do 300 tisíc obyvatel je třeba alespoň 200 m2, v obcích s 60 tisíc obyvateli pak alespoň 70 m2.

Amici se zaměřujeme především na kvalitní pizzu a moderní burgery za použití čerstvých surovin. Výhodou konceptu je především právě přizpůsobivost různým lokalitám i velikostem provozoven. Ty menší lze do provozu uvést rychle, navíc Amici patří mezi spíše finančně dostupnější franšízové projekty u nás. Výhodou je také zkušenost s lokálním trhem v okolí Brna, díky níž centrála může poskytnou lokální marketingovou oporu i v jiných částech země.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank