V případě spolupráce se značkou Coccodrillo memusí franšízanti platit žádné další licenční poplatky. Centrála mimo jiné nabízí zdarma vypracování projektu na novou prodejnu.
Pondělí
03.04.2017
Franšízanti Coccodrillo nemusí nakupovat zboží na prodejnu, bezplatný mají i odvoz neprodaných kusů dětské konfekce.
 

Polská značka dětského oblečení Coccodrillo má po celé Evropě více než 500 obchodů. Kromě středoevropských zemí, kde je nejaktivnější, se nachází rovněž v Rumunsku, Bulharsku či Portugalsku. V Česku prodává Coccodrillo dětskou konfekci ve 13 franšízových prodejnách, loni přibyla nová pobočka v Českých Budějovicích. Ta je v současnosti dočasně zavřená, a stěhuje se do větších prostor.

V přípravě je také obchod v Ostravě, kde centrála jedná s dalším novým franšízantem. "Rádi bychom se dostali také do dalších větších měst jako je Olomouc, Hranice na Moravě, Prostějov či Liberec," vyjmenovává obchodní manažerka pro ČR Renata Kubáňová. I přes stále drahé nájmy se podle Kubáňové nejvíce firmě osvědčily prodejny umístěné v obchodních centrech, v menších městech jako je Znojmo pak franšízy působící v rámci nákupního střediska.

Neprodané zboží se vrací do velkoskladů

Počáteční náklady se přitom u nových obchodů od letošního roku snižují. Při zařizování prodejny o velikosti 70 čtverečních metrů musí podnikatel počítat s náklady asi 300 tisíc korun, a to včetně pokladního systému. Průměrná návratnost počáteční investice je podle Renaty Kubáňové u současných franšíz přibližně jeden rok.

Výhodou konceptu je podle franšízora kromě finanční dostupnosti také například pomoc regionálního poradce při otevření prodejny a pak i v průběhu působení, pomoc při rozvržení a expozice zboží v souladu s vypracovanou koncepcí visual merchandisingu, či bezplatné školení pro personál. Koncept je vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí i spolupráci formou shop-in-shop.