Obchod pro děti s šarmem
Polská značka dětského oblečení Coccodrillo má po celé Evropě více než 500 obchodů. Kromě středoevropských zemí, kde je nejaktivnější, se nachází rovněž v Rumunsku, Bulharsku či Portugalsku. V Česku prodává Coccodrillo dětskou konfekci ve 13 franšízových prodejnách, loni přibyla nová pobočka v Českých Budějovicích. Ta je v současnosti dočasně zavřená, a stěhuje se do větších prostor.
V přípravě je také obchod v Ostravě, kde centrála jedná s dalším novým franšízantem. "Rádi bychom se dostali také do dalších větších měst jako je Olomouc, Hranice na Moravě, Prostějov či Liberec," vyjmenovává obchodní manažerka pro ČR Renata Kubáňová. I přes stále drahé nájmy se podle Kubáňové nejvíce firmě osvědčily prodejny umístěné v obchodních centrech, v menších městech jako je Znojmo pak franšízy působící v rámci nákupního střediska.
Neprodané zboží se vrací do velkoskladů
Počáteční náklady se přitom u nových obchodů od letošního roku snižují. Při zařizování prodejny o velikosti 70 čtverečních metrů musí podnikatel počítat s náklady asi 300 tisíc korun, a to včetně pokladního systému. Průměrná návratnost počáteční investice je podle Renaty Kubáňové u současných franšíz přibližně jeden rok.
Výhodou konceptu je podle franšízora kromě finanční dostupnosti také například pomoc regionálního poradce při otevření prodejny a pak i v průběhu působení, pomoc při rozvržení a expozice zboží v souladu s vypracovanou koncepcí visual merchandisingu, či bezplatné školení pro personál. Koncept je vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí i spolupráci formou shop-in-shop.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz