Bistra, která hýčkají úředníky

Franšízy inspirované Amerikou chtějí rozmazlovat jídlem a milou atmosférou. Ideální jsou pro ně obchodní a administrativní centra.
Pátek
14.04.2017
Značka Home Office se stále rozrůstá. Majitelé nyní testují kiosky, kde kavárenskou nabídku kombinují se značkou Fruitisimo.
 

Bistra Home Office jsou určená pro střední vrstvu, a kromě prémiové kávy nabízejí svým zákazníkům čerstvé občerstvení. Koncept vychází z tzv. fast casual restaurací, které se v polovině 90. let objevily ve Spojených státech. Od roku 1999 počet těchto restaurací vzrostl po celém světě o 550 %, což je desetinásobné tempo oproti klasickým fast foodům. Koncept Home Office se nyní v některých pražských obchodních centrech objevil také ve formě kiosků, kde nabídku doplňuje o další sortiment příbuzná značka Fruitisimo.

Pokud se kiosky osvědčí, společnost ARNB s.r.o. je možná opět bude rozšiřovat prostřednictvím franšízantů. "Home Office letos budeme rozšiřovat pouze v případě, kdy se nám bude líbit nabídka obchodních prostor," říká development manager ve Fruitisimo group ČR Michal Příhoda. Klasický formát konceptu bistra Home Office® je přímo určený pro administrativní centra s velkým množstvím firem a kanceláří, a s vysokou každodenní frekvencí návštěvnosti.

Důležitá je dobrá viditelnost

Jak vypadá ideální franšízant? "Má reálná očekávání a vlastní představy o podnikání. Je obchodně a provozně zaměřený, se schopností efektivně řídit tým zaměstnanců," říká zakladatel Home Ofiice a Fruitisima Jan Hummel. Výhodou konceptu Home Office je typické omezení servisu při zachování co nejvyšší kvality pokrmů. Oproti fast foodům také restaurace nepoužívají mražené polotovary pro přípravu jídel. První bistro otevřela společnost pod značkou Home Office v roce 2014, v tuto chvíli se majitelé hodlají soustředit především na rozvoj sítě ovocných barů Fruitisimo. Potenciální nový franšízant by tak musel zaujmout zmiňovaným místem.

Optimální lokalitou pro nové pobočky Home Office jsou nerezidenční oblasti, v těsné blízkosti míst s vysokou frekvencí pohybu zákazníků, jako jsou kancelářské komplexy, úřady, vysoké školy, popř. obchodní centra a nádraží. Důležitá je dobrá viditelnost bistra a velké výlohy, díky nimž mohou zákazníci vidět dovnitř. Otevřít Home Office bistro je investice ve výši zhruba 2 až 2,5 milionů korun. Velikost vhodných prostor se pohybuje v rozmezí 60 až 150 metrů čtverečních podle velikosti a kapacity sezení.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015