Marvel ve službách značky DQ

Jen během loňského roku otevřela značka Dairy Queen po světě 318 nových prodejních míst, což je vůbec nejvíce během jediného roku v její osmdesátileté historii. Franšízanti si mohou vybrat ze 3 konceptů - kiosek, restaurace, expres stánek.
Středa
03.05.2017
Americká franšízová síť Dairy Queen se spojila s filmem Strážci galaxie 2. Progresivní značka ale nespoléhá jen na reklamu.
 

Franšízová síť Dairy Queen představila v těchto dnech v USA svou speciální květnovou nabídku, inspirovanou pokračováním úspěšného sci-fi společnosti Marvel Strážci galaxie. Vanilková zmrzlina byla doplněna kousky karamelu a čokolády, a vzniklý nový ledový dezert - tzv. Blizzard® - má chuťově připomínat brownies. Dairy Queen se specializuje na chlazené produkty jako je zmrzlina, ovocné a ledové šťávy a nápoje, ovocné smoothies, ovocné poháry se zmrzlinou a mražené dorty různých chutí.

Rodinný rychlý servis v americkém stylu, doplněný o nabídku sladkostí a dezertů, působí na globálním trhu již téměř 80 let. Dairy Queen je tedy stejně stará jako Tina Turner, či Chuck Norris, a v USA je součástí národní stravovací kultury. Světově proslulé jsou právě její zmrzlinové dezerty nazývané Blizzard®, které konzumuje třeba Warren Buffet. Síť má celkem okolo sedmi tisíc franšízových restaurací ve Spojených státech amerických a 29 v dalších zemích, Evropa na jejím seznamu dosažených lokalit dosud chybí.

Ne rychlé, ale zábavné jídlo

V růstu Dairy Queen pomohlo kromě jiného rozšíření sortimentu, největší úspěch slaví koncept restaurací Grill & chill. Jídelní lístek DQ® tvoří chutné hamburgery (mezi nimi i nejznámější je Flamethrower Grill Burger®), kuřecí kousky, saláty, tortily a sendviče. Oproti klasickým fastfoodům v restauracích Diary Queen roznáší pokrmy ke stolům obsluha. Firmu prezentuje kromě jiného motto "Not fastfood, but fun food" (Ne rychlé, ale zábavné jídlo).

DQ® hledá partnery mezi silnými úspěšnými firmami a podnikateli, kteří již mají zkušenosti v odvětvích spojených s jídlem a pitím (gastronomie, stravování, maloobchod, distribuce), popřípadě v jiných, souvisejících oborech - obchodní řetězce, lékárny, kina, zábavní parky, hřiště, čerpací stanice, apod. Případný franšízant v ČR se musí připravit na následné povinné podepsání exkluzivní smlouvy na regionální zastoupení (Franchise Area Development). Investice za restauraci Grill & chill® je od 1,1 milionu dolarů, průměrný roční výnos na restauraci bývá v průměru 1,3 miliony amerických dolarů. Počáteční kapitálové investice jsou vždy závislé na podmínkách v konkrétním regionu.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015