03.05.2017

Marvel ve službách značky DQ

Americká franšízová síť Dairy Queen se spojila s filmem Strážci galaxie 2. Progresivní značka ale nespoléhá jen na reklamu.

Franšízová síť Dairy Queen představila v těchto dnech v USA svou speciální květnovou nabídku, inspirovanou pokračováním úspěšného sci-fi společnosti Marvel Strážci galaxie. Vanilková zmrzlina byla doplněna kousky karamelu a čokolády, a vzniklý nový ledový dezert - tzv. Blizzard® - má chuťově připomínat brownies. Dairy Queen se specializuje na chlazené produkty jako je zmrzlina, ovocné a ledové šťávy a nápoje, ovocné smoothies, ovocné poháry se zmrzlinou a mražené dorty různých chutí.

Dairy Queen Foto Dairy Queen

Jen během loňského roku otevřela značka Dairy Queen po světě 318 nových prodejních míst, což je vůbec nejvíce během jediného roku v její osmdesátileté historii. Franšízanti si mohou vybrat ze 3 konceptů - kiosek, restaurace, expres stánek.

Rodinný rychlý servis v americkém stylu, doplněný o nabídku sladkostí a dezertů, působí na globálním trhu již téměř 80 let. Dairy Queen je tedy stejně stará jako Tina Turner, či Chuck Norris, a v USA je součástí národní stravovací kultury. Světově proslulé jsou právě její zmrzlinové dezerty nazývané Blizzard®, které konzumuje třeba Warren Buffet. Síť má celkem okolo sedmi tisíc franšízových restaurací ve Spojených státech amerických a 29 v dalších zemích, Evropa na jejím seznamu dosažených lokalit dosud chybí.

Ne rychlé, ale zábavné jídlo

V růstu Dairy Queen pomohlo kromě jiného rozšíření sortimentu, největší úspěch slaví koncept restaurací Grill & chill. Jídelní lístek DQ® tvoří chutné hamburgery (mezi nimi i nejznámější je Flamethrower Grill Burger®), kuřecí kousky, saláty, tortily a sendviče. Oproti klasickým fastfoodům v restauracích Diary Queen roznáší pokrmy ke stolům obsluha. Firmu prezentuje kromě jiného motto "Not fastfood, but fun food" (Ne rychlé, ale zábavné jídlo).

DQ® hledá partnery mezi silnými úspěšnými firmami a podnikateli, kteří již mají zkušenosti v odvětvích spojených s jídlem a pitím (gastronomie, stravování, maloobchod, distribuce), popřípadě v jiných, souvisejících oborech - obchodní řetězce, lékárny, kina, zábavní parky, hřiště, čerpací stanice, apod. Případný franšízant v ČR se musí připravit na následné povinné podepsání exkluzivní smlouvy na regionální zastoupení (Franchise Area Development). Investice za restauraci Grill & chill® je od 1,1 milionu dolarů, průměrný roční výnos na restauraci bývá v průměru 1,3 miliony amerických dolarů. Počáteční kapitálové investice jsou vždy závislé na podmínkách v konkrétním regionu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank