S čísly i slovy radí 2+2 Školy

Škola matematiky vyvinula například testy k přípravě na přijímací zkoušky na střední školu, nebo autorský program rozvoje matematických dovedností a logického myšlení pro předškoláky. Novinkou ve vyučovacích materiálech je stolní matematický hra.
Čtvrtek
04.05.2017
Pět nových franšíz loni otevřela firma Business Language Center, která vlastní českou licenci na polský koncept 2+2 Škola matematiky.
 

Přípravu dětí k přijímacím zkouškám na střední školy má za sebou aktuálně franšízová síť doučovacích center 2+2 Škola matematiky. Stejně jako loni a předloni si její žáci mohli zkusit testy z matematiky a češtiny "nanečisto". Testy jsou vždy připraveny podle vzoru CERMAT a dávají věrohodný obraz toho, co dětí skutečně umí. Škola posléze se svými žáky testy zpětně prochází a vysvětluje chyby, jichž se děti při testu dopustily.

Značku 2+2 Škola matematiky vlastní společnost Business Language Center, koncept školy pochází z Polska, kde působí již více než 12 let. Jejím největším cílem je budovat sebevědomí a rozvíjet vášeň především pro matematiku, kterou každý potřebuje po celý svůj život. Nabídka na lekce zahrnuje ale také další vyučovací předměty jako je fyzika, český jazyk, angličtina, a další. Školy se přitom nevěnují jen doučování, některé kurzy jsou naopak určené nadaným dětem. Společnost působí nyní celkem v 6 zemích a má na 90 poboček.

Franchisový manuál s kompletním školním popisem

Poslední české školy 2+2 vznikly loni v září v Plzni a Písku. Majitelem 3 franšíz je původně ekonom Milan Šťastný, který kromě plzeňské pobočky zakládal již školu v Českých Budějovicích a Táboře. Podle jeho zkušeností je největší výhodou konceptu fakt, že děti chodí na hodiny doučování dobrovolně, a proto je předměty také více baví. Výhodou franšízantů, kteří řídí více škol, je pak podle majitelky licence pro Česko Aleny Koubkové jistota centrály, že pobočku bude řídit člověk se zkušenostmi s konceptem jako takovým.

Letos by 2+2 Škola matematiky podle Koubkové měla otevřít dalších 4 až 5 nových poboček. "Náš franšízant musí v prvé řadě umět komunikovat s lidmi, a musí mít dostatečný kapitál na roční provoz pobočky, výhodou je zkušenost v oboru," říká Alena Koubková. S tím, že návratnost investice do licence 1.800 EUR (cca 49.500 Kč) bývá různá, a záleží vždy na šikovnosti franšízanta. Franšízant od centrály dostává například franchisový manuál s kompletním školním popisem včetně všech postupů pro správu klientů, nábor učitelů a řízení školy.