Od dopisů k vlastní poště

Pošta Partner je plnohodnotnou alternativou pošty. Rozdíl spočívá v tom, že je provozována třetí osobou, nikoli Českou poštou. Pobočku v Horšicích vlastní od loňského podzimu Kateřina Štroblová.
pondělí
15.05.2017
V květnu se Česká pošta rozšířila o dalších 20 franšízových poboček. Poštu v Horšicích vede bývalá tamní doručovatelka a podnikatelka.
 

Za uplynulý rok převedla na smluvní partnery celkem 149 provozoven. Každou desátou poštu v České republice tak již provozuje smluvní partner. Od loňského září mezi ně patří také podnikatelka Kateřina Štroblová. Budovu od České pošty odkoupilo město, ktreré od nové majitelky požaduje za pronájem pouze symbolické peníze.

Kateřina Štroblová má však více živností, podniká také v nedaleké Plzni. K poštovnictví má dlouholetý vztah. „Moje máma doručuje mnoho let v Plzni a také já jsem tam trávila prázdniny. Moc jsem to tehdy ale ráda neměla a nikdy mě nenapadlo, že bych se tomu jednou věnovala. Moje kamarádka je ale vedoucí Přeštické pošty a jednoho dne přišla s nabídkou, jestli nechci provozovat poštu Partner. Ta myšlenka, že by byla pošta moje, se mi líbila,“ vysvětluje Štroblová.

Samostatný Partner je Horšická pošta ale až od letošního března. „Do té doby jsem neměla úplně všechny služby a občas jsem musela lidi odkazovat jinam. Teď už je to ale jiné a ráda bych, kdyby našich služeb využívali i lidé z okolí,“ dodává Štroblová. Prozatím vede poštu Partner sama, na období letních prázdnin plánuje zařídit i záskok. Většina místních obyvatel přijala zprávu o nové poště s nadšením.

Dříve se hodně často měnila provozní doba a lidé z toho byli docela zmatení. Dnes máme otevřeno v pondělí a ve středu od dvou do pěti a po zbytek týdne od osmi do jedenácti. Rádi k nám jezdí i lidé z Přeštic,“ říká Kateřina Štroblová. „Nemám pocit, že by provozování pošty Partner bylo nějak složité. Trochu více času mi zabere uzávěrka, ale dá se to všechno zvládnout,“ uzavírá.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014