Káva bohémů putuje do světa

Kávu, kterou ve více než 80 kavárnách PJ’s Coffee of New Orleans lidé ochutnají, si mohou rovnou na místě koupit nebo objednat přes e-shop.
Pátek
19.05.2017
PJ’s Coffee of New Orleans po úspěchu ve Vietnamu pokračuje v globalizaci značky a hledá franšízanty i ve střední Evropě.
 

Identifikovat a používat zdroje nejkvalitnější kávy na světě, takový je hlavní podnikatelský záměr společnosti PJ’s Coffee of New Orleans. Využívá k tomu specialisty z celého světa, svým zákazníkům značka nabízí širokou škálu horkých, ledových a mražených kávových nápojů s použitím nejvyšší kvality zrn kávy Arabica (asi 1 % celosvětové produkce tohoto druhu kávy). Sortiment kavárenských provozů a obchodů doplňují bio čaje, pečivo k snídani a zdravé občerstvení během dne.

Společnost založila před takřka 40 lety Phyllis Jordan, průkopnice v kávovém průmyslu. Ve městě, které bylo kolébkou jazzu i domovem bohémů. Prostřednictvím svého podniku se od počátku snažila dokázat, že pečlivý výběr kávových zrn, jejich způsob pražení a vášeň pro kavárenský styl života je jistou cestou k úspěchu. Slavná ledová káva z New Orleans je vyráběná speciálním způsobem, který výrazně snižuje její kyselost.

Kdo si troufne na 5 kaváren?

Koncem loňského roku PJ’s Coffee of New Orleans otevřela první pobočku ve Vietnamu, kde se značka rozšiřuje prostřednictvím master-franšízy. V následujících letech by mělo v síti příbýt ještě dalších 10 provozoven v jihovýchodní Asii. Globalizace společnosti má podle plánů přinést nové pobočky i do Evropy a dalších částí světa. Nejčastěji se kavárny nacházejí v hotelech, univerzitních kampusech, na letištích, stadionech, v obchodních centrech.

Pro zájemce o licenci pro Českou republiku platí podmínka najít možné atraktivní místo či nemovitost. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si měli být vědomi hodnoty značky a mělo by jít nejlépe o silně marketingově orientovanou společnost se zkušenostmi s gastronomií. Pro získání exkluzivní licence pro celou zemi je nutná počáteční investice dva miliony dolarů, udělení povolení se podmiňuje otevřením 5 kaváren o velikosti od 150 čtverečních metrů. Centrála poté umožňuje další 3 možnosti spolupráce včetně pojízdného Trucku.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014