19.05.2017

Káva bohémů putuje do světa

PJ’s Coffee of New Orleans po úspěchu ve Vietnamu pokračuje v globalizaci značky a hledá franšízanty i ve střední Evropě.

Identifikovat a používat zdroje nejkvalitnější kávy na světě, takový je hlavní podnikatelský záměr společnosti PJ’s Coffee of New Orleans. Využívá k tomu specialisty z celého světa, svým zákazníkům značka nabízí širokou škálu horkých, ledových a mražených kávových nápojů s použitím nejvyšší kvality zrn kávy Arabica (asi 1 % celosvětové produkce tohoto druhu kávy). Sortiment kavárenských provozů a obchodů doplňují bio čaje, pečivo k snídani a zdravé občerstvení během dne.

PJ´s Coffee interier Foto PJ´s Coffee

Kávu, kterou ve více než 80 kavárnách PJ’s Coffee of New Orleans lidé ochutnají, si mohou rovnou na místě koupit nebo objednat přes e-shop.

Společnost založila před takřka 40 lety Phyllis Jordan, průkopnice v kávovém průmyslu. Ve městě, které bylo kolébkou jazzu i domovem bohémů. Prostřednictvím svého podniku se od počátku snažila dokázat, že pečlivý výběr kávových zrn, jejich způsob pražení a vášeň pro kavárenský styl života je jistou cestou k úspěchu. Slavná ledová káva z New Orleans je vyráběná speciálním způsobem, který výrazně snižuje její kyselost.

Kdo si troufne na 5 kaváren?

Koncem loňského roku PJ’s Coffee of New Orleans otevřela první pobočku ve Vietnamu, kde se značka rozšiřuje prostřednictvím master-franšízy. V následujících letech by mělo v síti příbýt ještě dalších 10 provozoven v jihovýchodní Asii. Globalizace společnosti má podle plánů přinést nové pobočky i do Evropy a dalších částí světa. Nejčastěji se kavárny nacházejí v hotelech, univerzitních kampusech, na letištích, stadionech, v obchodních centrech.

Pro zájemce o licenci pro Českou republiku platí podmínka najít možné atraktivní místo či nemovitost. Noví spolupracovníci PJ’s Coffee of New Orleans by si měli být vědomi hodnoty značky a mělo by jít nejlépe o silně marketingově orientovanou společnost se zkušenostmi s gastronomií. Pro získání exkluzivní licence pro celou zemi je nutná počáteční investice dva miliony dolarů, udělení povolení se podmiňuje otevřením 5 kaváren o velikosti od 150 čtverečních metrů. Centrála poté umožňuje další 3 možnosti spolupráce včetně pojízdného Trucku.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank