Domácí dobrota v BON BON
V desítkách obchodů a obchůdků nejen v Česku, ale i v několika zemích EU, nabízí původně táborská firma BON BON originální cukrovinky. Majitel značky, společnost Kovandovi s.r.o, také do sítě hypermarketů dodá ročně na 20 tun marcipánu. Celkově za rok vyprodukuje BON BON okolo 36 tun pralinek výhradně z kvalitní italské čokolády s různými podíly obsahu špičkového kakaa. .
Letos BON BON expanduje především v sousedním Slovensku, kde se chystá k otevření poboček v Humenném a Nitře, před několika týdny zahájila provoz také pralinkárna v Banské Bystrici. "Na Slovensku máme v současnosti další 3 zájemce o franšízy," říká zakladatelka a majitelka společnosti Petra Kovandová. Franšízový koncept jako takový prý za celou dobu působení na trhu měnit nemusela. A to i díky pečlivě ucelénému manuálu pro franšízanty. "Pracujeme ale neustále na obměnách a inovaci nabízeného sortimentu celé sítě našich obchodů. Snažíme se vždy aktuálně reagovat na dění na trhu," vysvětluje svou dlouhodobě úspěšnou strategii.
Srdcař, který chápe naše podnikání
Pro nové pobočky má BON BON v Česku vytipovaná volná obchodní centra, která případnému franšízantovi pomůže zajistit. Najít lze mezi nimi města jako Karlovy Vary, Olomouc, Most, Pardubice, zatím neobsazené je ale i Florentinum v Praze. Zájemce mohou sáhnout také po rychlejší a jednodušší variantě. Kovandovi nabízejí navíc licenci pro prodej v typizovaném obchodním stánku, jehož příprava před zahájením provozu trvá asi jeden měsíc. Stojí celkem necelých 320 tisíc bez DPH.
Přestože je franšízový koncept BON BON v porovnání s jinými úspěšnými sítěmi spíše nízkonákladový, velká část uchazečů o franšízu skončí jednání právě pro nedostatek financí. "Že by se nám hlásil někdo naprosto neznalý, se nám nestává. Svého člověka většinou poznáme podle toho, že je to srdcař. Zajímají ho sice i peníze, především ale sdílí naše hlavní myšlenky, je organizačně schopný, a přesvědčený o smyslu našeho podnikání," doplňuje Kovandová.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!