Čerstvá šťáva míří na sever

V roce 2016 otevřela společnost Ugova čerstvá šťáva celkem 12 nových poboček, letos v rychlé expanzi pokračuje. Celkový počet poboček konceptu UGO ve všech formátech je v tuto chvíli 76, novinkou je provozovna v Teplicích.
Středa
31.05.2017
Jablonec nad Nisou, Ústí nad Labem, Kolín či Liberec. UGOva čerstvá šťáva hledá nové franšízanty na severu Čech.
 

V pořadí již 59. Freshbar otevřela na konci března v Teplicích společnost Ugova čerstvá šťáva. V Kladně pak uvedla do provozu svou 17. Salaterii, k níž patří terasa s výhledem na město. Máte blízko ke zdravému životnímu stylu a bavilo by vás v něm podnikat? Franšízová síť UGO stále roste a sílí, a stále také hledá partnery pro spolupráci a vznik dalších poboček. Tentokrát jsou však předem určená města, kde by nové bary měly stát. "V tuto chvíli hledáme franšízanty pouze na severu, kde bychom rádi přidali do sítě další freshbary," říká Radim Tauchen s tím, že druhý typ konceptu - salaterie - letos UGO již pravděpodobně přidávat nebude.

Česká firma se specializací na přírodní koktejly a šťávy vznikla v roce 2005. Ve svých originálních UGO Freshbarech a UGO Salateriích nabízí čerstvě připravené 100% ovocné a zeleninové šťávy a koktejly, které personál připravuje na místě na přání. V roce 2012 koupila síť UGO barů společnost Kofola ČeskoSlovensko, která k nim v roce 2014 přidala i síť freshbarů a salaterií (pod původním názvem Mangaloo).

Profesionál ví, co má jeho zákazník rád

I díky zkušenostem firma UGO přesně ví, jak by měl vypadat její ideální franšízant: má jí být tzv. lokální osoba, ochotná být plně zainteresována v obchodu, sdílející hodnoty a vizi franšízora. Předností jsou zkušenosti z gastro provozu i s vlastním podnikáním, nadšení, pozitivní přístup a respekt k franšízovým pravidlům. V případě salaterie vyžaduje centrála zkušenosti s gastro provozem. Vstupní investice se liší podle druhu provozovny. Freshbar vyjde celkem asi na 1 až 2, 2 milionu korun.

UGO poskytuje franšízantům v rámci licence své know-how, 10leté zkušenosti a zázemí velké firmy plné profesionálů, kteří vědí, co mají zákazníci rádi, a jsou připraveni podílet se na dlouhodobé franšízové spolupráci. Freshbary a salaterie tuzemské značky UGO lákají aktuálně v letním počasí na speciální nabídku s exotickou chutí a vůní dovolené a odpočinku. Na své si tak od května do července přijdou v UGO milovníci mořských plodů a středomořské kuchyně, ale i grilování.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015