Hoteliéři, kteří přemýšlí o změně designu a značky, stejně tak jako ti, kteří chtějí hotel vybudovat „na zelené louce“, mají nyní skvělou příležitost přidat se k jedné ze známých značek skupiny Accor Hotels jako Mercury, Novotel, Sofitel, M gallery nebo ibis.
Středa
07.06.2017
Skupina Accor Hotels po celém světě provozuje více než 3700 hotelů. Franšízanty hledá i v Česku mezi zkušenými hoteliéry.
 

Firma Mercure byla na základě aktuálního spotřebitelského průzkumu zařazená mezi 10 nejlepších polských značek na trhu. Co hotely původně francouzské sítě Mercure odlišilo od konkurence? Osobní přístup k zákazníkovi a personalizované služby, či schopnost empaticky řešit specifická zákaznická přání. "Mercure je značka, která v sobě kombinuje sílu celosvětové firemní sítě a místního ducha. Hostům mají naše hotely poskytovat komfort a nezapomenutelný přátelský zážitek," říká Luc Gesvret, viceprezident prodeje, marketingu a distribuce Accor Hotels v Polsku.

V rámci projektu Accor Hotels prý každý hotel vypráví specifický příběh svého regionu, města nebo země. Ideálním příkladem je podle Gesvreta hotel Mercure Krakow Old Town. Moderní design a zařízení hotelů v síti vždy vychází z místní kultury a tradice - nabízejí ubytování v centrech měst, na břehu moře i na horách, turistům i obchodním cestujícím. Spolupráce s místními hoteliéry umožňuje konceptu garantovat kvalitu i emoce, které k cestování a zážitkům patří, tvrdí mezinárodní vedení Accor. Master-franšízantem skupiny Accor je polská společnost Orbis, zodpovědná za rozvoj v 16 zemích střední, východní a jihovýchodní Evropy.

Záruka kvality a bezpečí na cestách

Kromě ČR má na starosti také Slovensko, Chorvatsko nebo Srbsko. Accor Hotels franšízové řešení se snaží vyhovět v ČR potřebám nezávislých hoteliérů na celostátní úrovni. Noví franšízanti se stanou například součástí "best-in-class" rezervačního systému, který generuje téměř 50 % tržeb. K dispozici jim bude také Le Club Accorhotels věrnostní program s 18 miliony členy. K dalším výhodám spolupráce patří i podpora franšízantů formou školení, či možnost navázání spolupráce s nadnárodními subjekty.

Díky vstupu do sítě mohou provozovatelé hotelů poskytovat hostům všeobecně očekávané standardy kvality a bezpečnosti. Největší důraz se proto při výběru nových franšíz Accor Hotels klade na místo a vybavení jednotlivých hotelů. Centrála provádí i technický audit, kdy klíčový je stav a počet pokojů a příležitost pro další rozšiřování. Umožňuje také využít flexibilnější formu spolupráce pro hoteliéry, kteří design svého hotelu měnit nechtějí. Accor Hotels nyní v ČR spravuje 8 hotelů (v Praze, Ostravě, Plzni a Olomouci).


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014