Franšíza složená ze stavebnic
Konstruktér, robotik, inženýr, i autor LEGO filmů. Centrum Brick by Brick se snaží na speciálních kurzech dětem přiblížit nejen technické obory jako fyzika, architektura, či mechanika. Skrze hry učí dovednosti a znalosti orientované na STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Novinkou v programu Brick by Brick je letos kreativní kurz, v jehož rámci se děti naučí vytvářet animace a filmy za pomoci stavebnice LEGO.
"Na jaře jsme nově otevírali franšízy v Mladé Boleslavi a Brně, a v létě bychom rádi přidali také Kladno a Ostravu," říká Adéla Masaryková ze společnosti Empire The Know-How Institute, která koncept Brick by Brick zastupuje v Česku a na Slovensku. Pobočky v Kladně a Ostravě se nyní připravují na začátek provozu a stejně jako již fungující pobočky také na letní sezonu, kdy slaví úspěch mezi dětmi i rodiči především příměstské tábory. Zájem je ale dlouhodobě také o narozeninové oslavy, které zaplňují výuková centra přes víkendy.
Plná škola od rána do večera včetně víkendů
Brick by Brick hledá franšízanty napříč celou zemí, především pak ve větších městěch, či menších městech s velkou spádovou oblastí. Ideální zájemce musí mít podnikatelské "drive", aby si byl sám schopný shánět pro franšízu klienty. Chybět mu nesmí ani nadšení pro vzdělávání a práci s dětmi. "Musí v našem podnikání vidět smysl, a musí ho to bavit," říká Masaryková s tím, že majitel franšízy by se měl rozhodně podílet na jejím provozu. "Brick by Brick není byznys, na kterém by bylo možné rychle zbohatnout, navíc pedagogická činnost jako taková je velmi náročná," dodává majitelka české a slovenské licence.
Koncept je na druhou stranu podle Adély Masarykové postavený tak, že franšízant má široké možnosti výběru produktů, díky kterým může plně využít kapacitu prostorů i lektorů od rána do večera včetně víkendů. Časté je, že si licenci pořídí například majitel jazykové školy či výtvarných kurzů, kteří koncept Brick by Brick přidají do nabídky svého dětského centra. Franšízant platí fixní licenční poplatek, za který získává právo poskytovat kurzy a vzdělávací produkty v daném regionu. Samozřejmostí je územní exkluzivita, kdy ve větším městě smí fungovat pouze jedna pobočka Brick by Brick. Celková investice do franšízy vyjde na asi 150 tisíc korun.
PŘEČTI ČLÁNKY
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz