Lídři mezi českými firmami

Kritériím projektu odpovídalo v letošním roce 1306 firem, jež vybral odborný garant soutěže, společnost CRIF – Czech Credit Bureau.
Středa
14.06.2017
Vybrat české firmy s nejlepšími ekonomickými výsledky. Takový byl cíl prvního ročníku Ocenění českých lídrů, jehož mediálním sponzorem byl portál Franchising.cz.
 

Tuzemské firmy dosahují čím dál větších úspěchů jak na domácím trhu, tak i ve světě. Agentura Helas ve spolupráci s odborným garantem (mezinárodní společnost CRIF – Czech Credit Bureau), se rozhodla tyto firmy ocenit. Na základě ekonomických výsledků českých firem s ročním obratem minimálně 200 milionů korun a více než 50 zaměstnanci vybrala nejlepší společnosti ze všech 14 krajů České republiky.

Mezi oceněné firmy patří například výrobce populárních medových dortů MARLENKA international, výrobce sanitární techniky Alca plast, či výrobce modulárních domů KOMA MODULAR. Kompletní seznam vítězných společností najdete na stránkách soutěže.

Podnikatelský prostor pro ryze české firmy

Projekt Ocenění českých lídrů volně navazuje na Ocenění českých podnikatelek. Jeho cílem je vyzdvihnout snažení a úspěchy velkých firem, které jsou v českých rukách,” říká Helena Kohoutová, zakladatelka projektu Ocenění českých lídrů a majitelka Agentury Helas. Vznikne tak podle ní nový podnikatelský prostor, ve kterém budou sdruženy výhradně české firmy podnikající transparentně s výbornými ekonomickými výsledky a vynikajícím ratingem a scoringem.

Do projektu je společnost nominovaná na základě analýzy veřejně dostupných údajů všech společností v Česku, zpracované odborným garantem, kterým je prestižní mezinárodní společnost, specialista na rating a scoring firem, CRIF – Czech Credit Bureau. Předpokladem byla dostupnost závěrek za rok 2014 a 2015 iRating ve stupních 1 - 11. V projektu nesoutěží společnosti, jejichž předmětem podnikání je vývoz surovin, starožitných předmětů, zbraní a služby finanční povahy.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017