Lídři mezi českými firmami

Kritériím projektu odpovídalo v letošním roce 1306 firem, jež vybral odborný garant soutěže, společnost CRIF – Czech Credit Bureau.
Středa
14.06.2017
Vybrat české firmy s nejlepšími ekonomickými výsledky. Takový byl cíl prvního ročníku Ocenění českých lídrů, jehož mediálním sponzorem byl portál Franchising.cz.
 

Tuzemské firmy dosahují čím dál větších úspěchů jak na domácím trhu, tak i ve světě. Agentura Helas ve spolupráci s odborným garantem (mezinárodní společnost CRIF – Czech Credit Bureau), se rozhodla tyto firmy ocenit. Na základě ekonomických výsledků českých firem s ročním obratem minimálně 200 milionů korun a více než 50 zaměstnanci vybrala nejlepší společnosti ze všech 14 krajů České republiky.

Mezi oceněné firmy patří například výrobce populárních medových dortů MARLENKA international, výrobce sanitární techniky Alca plast, či výrobce modulárních domů KOMA MODULAR. Kompletní seznam vítězných společností najdete na stránkách soutěže.

Podnikatelský prostor pro ryze české firmy

Projekt Ocenění českých lídrů volně navazuje na Ocenění českých podnikatelek. Jeho cílem je vyzdvihnout snažení a úspěchy velkých firem, které jsou v českých rukách,” říká Helena Kohoutová, zakladatelka projektu Ocenění českých lídrů a majitelka Agentury Helas. Vznikne tak podle ní nový podnikatelský prostor, ve kterém budou sdruženy výhradně české firmy podnikající transparentně s výbornými ekonomickými výsledky a vynikajícím ratingem a scoringem.

Do projektu je společnost nominovaná na základě analýzy veřejně dostupných údajů všech společností v Česku, zpracované odborným garantem, kterým je prestižní mezinárodní společnost, specialista na rating a scoring firem, CRIF – Czech Credit Bureau. Předpokladem byla dostupnost závěrek za rok 2014 a 2015 iRating ve stupních 1 - 11. V projektu nesoutěží společnosti, jejichž předmětem podnikání je vývoz surovin, starožitných předmětů, zbraní a služby finanční povahy.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017