REKLAMA - INZERÁT

Nejpovedenější reklama na franšízový koncept v Česku!

Přes 300 000 zhlédnutí na Facebooku získala během pár týdnů reklama na franšízu OK POINT. Může za to herecký koncert nebo holčička na konci, která nemá chybu?

Jak se žije ve franšízové pobočce OK POINT a jaká uvnitř panuje atmosféra?

Přesně to netradičním způsobem vystihuje nový videoklip společnosti Broker Consulting – „Franšíza OK POINT – koncept, který klienti milují“, na jehož vzniku se podílelo přes 20 lidí.

Klip vytvořila společnost RIOT s.r.o. Na režisérské křeslo usedli Martin Lisý a Michaela Patočková. Produkce se chopila ambiciózní Michaela Josífková. Trojice autorů musela překonat řadu překážek, jako je například přesné načasování hereckých výstupů nebo přebarvení exteriéru pobočky z modré na červenou.

Pod taktovkou zkušeného režiséra Martina Lisého se na kameru RED za zhruba 1,5 milionu korun nakonec natočil synchronizovaný herecký koncert, který je žhavým adeptem na to, aby se stal kultovním spotem ze světa franšízingu. Obzvláště povedenou pasáží je pak vyobrazení přátelského přístupu ke klientům, který je pro OK POINT charakteristický a který konec konců vedl i k tomu, že obrat některých franšízových poboček OK POINT již překonal milion korun za měsíc.

Koukněte na klip i web franšízy OK POINT https://okpointy.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank