Zavádíme průzkum spokojenosti, kterým se po každé uzavřené transakci klienta zeptáme na jeho spokojenost a zpětnou vazbu tak, abychom našim makléřům pomohli držet kvalitu co nejvýše, říká Jiří Hruška ze CENTURY 21.
Čtvrtek
29.06.2017
Patří mezi vůbec nejstarší franšízy na trhu s nemovitostmi. CENTURY 21 má v plánu letos otevřít 15 nových franšíz.
 

Mezinárodní společnost CENTURY 21 vznikla již v roce 1971 v Kalifornii. Realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher otevřeli svou první kancelář v Orange County. Koncem 70. let se CENTURY 21 pod jejich vedením stala americkou realitní jedničkou v počtu a objemu realitních transakcí. Značka staví své know-how především na kvalitním poradenství, a klientům nabízí v duchu svého motta rychlé, bezpečné a výhodné zprostředkování realitních transakcí.

CENTURY 21 dnes vlastní po celém světě celkem 7 400 realitních kanceláří v 78 zemích světa. 111 000 makléřů nabízí několik miliónů nemovitostí. Do České republiky vstoupila makléřská společnost v roce 2008, v současnosti její služby nabízí 50 kanceláří. "Máme vlastní vzdělávací systém, fungující know-how a IT systémy a také spolupracujeme na transakcích, čímž zvyšujeme šanci na prodej a tím i spokojenost klientů. Nejenže nám ty věci fungují. Navíc máme dobré vztahy a vlastně partu lidí, kteří si rozumí vzájemně se inspirují. Tohle nás odlišuje myslím nejvíc," vypočítává výhody konceptu obchodní ředitel Jiří Hruška.

Zvolit a dodržovat správnou strategii

Do konce roku CENTURY 21 plánuje poskytnout minimálně dalších 15 licencí a do dvou let by chtěla mít firma zastoupení ve většině českých měst nad 20 000 obyvatel. Vstupní investice je závislá na lokalitě, cena se odvíjí od velikosti města. Konkrétní částky jsou předmětem osobního jednání se zástupci značky CENTURY 21. Franšízant investuje také do vybudování, úprav a provozu kanceláře. Doba návratnosti se pohybuje v rozmezí 15ti až 20ti měsíců.

Co by měl mít nový franšízant, aby v realitách uspěl? "Nový franšízant CENTURY21 by měl mít v prvé řadě chuť podnikat v realitách, ať již jako makléř, manažer realitní kanceláře nebo investor. Zároveň by měl mít skutečný zájem poskytovat realitní služby tak, aby s nimi byli jeho klienti opravdu spokojení. A pokud k těmto dvěma zásadním věcem přidá schopnost zvolit a dodržovat správnou strategii, bude mít vyhráno," říká Hruška.


Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012