ERA nabízí novým franšízantům rozvoj osobního podnikatelského záměru s využitím obchodní sítě ERA a podobně smýšlejících partnerů. Možnosti jsou omezené jenom osobními preferencemi (work-life balance) a pravidly franšízového systému.
Pátek
07.07.2017
Poradenská společnost (Expense Reduction Analysts) ERA se opírá o 25 let zkušeností. Firmám snižuje náklady a zvyšuje ziskovost.
 

Poradenské kanceláře ERA optimalizují a posléze snižují výrobní a provozní náklady, a pomáhají tak firemním zákazníkům zvyšovat ziskovost při podnikání. Své služby ERA poskytuje jak malým a středním podnikům, tak velkým nadnárodním společnostem. V současnosti ERA působí ve 25 zemích na 4 kontinentech ve více než 650 franšízových kancelářích. Franšízanti ERA často proto spolupracují na stejných projektech, což jim umožňuje soustředit se na své silné stránky a zároveň poskytnou široké služby svým klientům.

"Pro firmy existují dva způsoby, jak mohou zvýšit své zisky: více prodávat nebo více šetřit," říká Fred Marfleet, zakladatel a prezident společnosti Expense Reduction Analysts. "Zkušenosti nyní ukazují, že redukovat náklady o 15 až 20 % je možné u většiny prosperujících firem," dodává. Od svého založení roku 1992 společnost se sídlem ve Spojeném království obsloužila více než 18 tisíc klientů, průměrná úspora firemních zákazníků činila po jejich službách kolem 20 % předchozích nákladů. Klienti nejsou při projektech ERA vystavování absolutně žádnému finančnímu riziku, výplata poradců ERA pochází z uspořených peněz.

Poradce musí mít sebevědomí

Odbornost poradců ERA se týká asi 40 různých oborů, mezi které patří například telekomunikace, energetika, pojištění, doprava, logistika, bankovní služby, správa vozového parku, telekomunikace a další. V České republice je ERA aktivní od roku 2011 a má v současné době 14 poradců. Své si v ERA najdou business developeři, projektoví manažeři i analytičtí odborníci z různých oborů. "Nejsme jenom konzultanti, ale poskytovatelé služeb. Klientům nejenom radíme, ale uskutečňujeme řešení, která jim přinášejí úspory a efektivitu," vysvětluje Area Developer pro Českou republiku Jiří Rybár.

Noví franšízanti konceptu ERA mohou při svém podnikání kromě jiného zhodnotit své kontakty, schopnosti a zkušenosti, a objevit poradenskou franšízu, která jim umožní rozjet prestižní ziskové podnikání bez potřeby zajištění zaměstnanců, pronájmu nemovitosti a nákupu zboží. Počáteční investice na nákup partnerské licence je 35 tisíc euro, finance by měl mít zájemce k dispozici z vlastních zdrojů. Příležitostí je ERA především pro zkušené experty v jednotlivých oborech a business developery, kteří mají vysoké mínění o svých schopnostech a zkušenostech a chtějí je využít pro sebe a svůj vlastní podnik.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014