Subway se po 20 letech změní

U věrných zákazníků boduje stále Subway svou politikou užívání "superčerstvých" surovin. Změny mají přinést do restaurací více barev, světla, a vstřícnosti.
Středa
26.07.2017
Franšízy americké sítě Subway čeká po 20ti letech změna designu a nové firemní logo. Důvodem je snaha o lepší zákaznický zážitek.
 

Franšízová síť sendvičových fast-foodů Subway si slouhodobě drží prvenství v počtu poboček - globálně jich je nyní otevřených viíce než 44 tisíc, a denně prodají na 7,5 milionu sendvičů. Od roku 2012 nicméně hlásí firma neustále klesající prodeje, u některých prodejen za posledních 5 let klesl obrat až o 15%. Loni společnost poprvé ve své historii v USA zavřela více poboček, nežli otevřela. Počet amerických franšíz Subway se v roce 2016 snížil z 27 103 na 26 744.

Nový design má přinést do sendvičových barů více jasnějších barev (inspirovaných čerstvou zeleninou), lepší osvětlení interiéru a elegantnější nábytek. Vedení společnosti doufá, že poté budou restaurace pro spotřebitele více přitažlivé, a služby technologicky důvtipnější. "Myslíme si, že lidé dnes hledají především jednoduchost," říká Trevor Haynes, viceprezident společnosti Subway. Přestavba většiny poboček by podle zveřejněných plánů měla proběhnout příští rok, asi 85 restaurací změny zavádí již nyní. Franšízantům slibuje vedení Subway podporu a pomoc při financování redesignu, podle Haynese někteří chystané změny přijali s nadšením.

V Česku se značce daří a prodeje rostou

Zákazníci by nově měli vidět produkty, z nichž se sendviče vyrábějí. Vystavené tak budou ve speciálních boxech rajčata, okurky, papriky či cibule. Před očima zákazníků se připravují již déle než 50 let, nový prodejní model by měl přinést do provozoven maximální transparentnost a zkušenost se zdravými a čerstvými potravinami. Subway zavede také objednávkový digitální systém pro spěchající hosty, zkrátit by se tak měla doba čekání na výrobu objednávky. Obměnou projde i menu restaurací, přibude například širší nabídka kávy, či bezlepkové pečivo.

Změny vyvrcholí úpravou a modernizací loga - bylo také zjednodušeno, typické písmeno S je složené ze dvou protisměrných šipek, a kombinuje opět žlutou a bílou barvu. Má působit jako opětovné pozvání pro zákazníky vně i uvnitř prodejny. V ČR je v nyní otevřeno 19 restaurací Subway. Licence stojí 7 500 eur. Pokud franšízant stihne otevřít provozovnu do roka, dostane polovinu investice zpět. Vedle toho provozovatel restaurace odvádí značce 8 % z tržeb, a 4,5 % platí za marketing. V průměru 147 tisíc eur musí majitel investovat do vybavení, záleží samozřejmě na velikosti provozovny. V České republice loni zvýšila značka Subway tržby o 11 %.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015