Kebab z Košic poprvé v ČR

Mr. Kebab se v letošní soutěži Franšíza roku umístil na 3. místě v kategorii Franšízor roku. Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku a v Jižní Koreji.
Čtvrtek
03.08.2017
Na český trh vstupuje oficiálně franšízová síť Mr. Kebab ze Slovenska. Nové pobočky otevře v Kladně a Českých Budějovicích.
 

Zákazníkům nabízí Mr. Kebab samozřejmě několik druhů kebabů, ale také například různé varianty kuřecích, sýrových, bramborových, a hlavně zeleninových pochoutek. Koncept Mr. Kebab vznikl na Slovensku v roce 2005, kdy byla otevřena první pobočka v Košicích. Zakladatelem je Ľubor Lelovits, který si kebab oblíbil na cestách po zahraničí zejména pro jeho dostupnost a rychlou přípravu. Jeho cílem bylo následně vytvořit kvalitní produkt, dát mu příhodné jméno, a vytvořit korporátní identitu.

Po letech vývoje a testování konceptu Mr. kebab otevřel další pobočky v Košicích a Žilině. Nyní se objeví první franšízy i v České republice, a to v Kladně a Českých Budějovicích. „Plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice,“ prozrazuje plány zakladatel a výkonný ředitel společnosti. Fastfoodovou síť Mr. Kebab bude v Česku pod masterfranšízovou licencí provozovat společnost Czech Retail Franchising s.r.o. Petra Kutíka a Ondřeje Šlechty, kteří již spolupracují se sítí ovocných barů Fruitisimo. Rozšířit působnost chce síť také na Slovensku.

Možnost partnerského úvěru

Mr. Kebab nabízí jako franšízor poradenství a podporu v marketingových aktivitách. Návratnost vstupních investic ve výši asi 2 milionů korun je podle vedení společnosti zhruba 2 až 3 roky. Co je nejdůležitější u potenciálního franšízanta? „Tah na branku, chuť pracovat a učit se něco nového, chuť podnikat, a to třeba i pro něj v nové oblasti. Všechno ostatní podstatné ho naučíme,“ vzkazuje Lelovits. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru.

Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek. Základní licence konceptu Mr. Kebab stojí 10 tisíc euro, měsíční poplatky centrále za provoz poté 5 až 8 % z obratu franšízy. Franšízantůnm firma slibuje pomoci při hledání vhodných prostor, při smlouvání o nájmu, a při realizaci samotné pobočky a obchodů v začátčích podnikání. ​


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014