03.08.2017
Kebab z Košic poprvé v ČR
Na český trh vstupuje oficiálně franšízová síť Mr. Kebab ze Slovenska. Nové pobočky otevře v Kladně a Českých Budějovicích.
Zákazníkům nabízí Mr. Kebab samozřejmě několik druhů kebabů, ale také například různé varianty kuřecích, sýrových, bramborových, a hlavně zeleninových pochoutek. Koncept Mr. Kebab vznikl na Slovensku v roce 2005, kdy byla otevřena první pobočka v Košicích. Zakladatelem je Ľubor Lelovits, který si kebab oblíbil na cestách po zahraničí zejména pro jeho dostupnost a rychlou přípravu. Jeho cílem bylo následně vytvořit kvalitní produkt, dát mu příhodné jméno, a vytvořit korporátní identitu.
Mr. Kebab se v letošní soutěži Franšíza roku umístil na 3. místě v kategorii Franšízor roku. Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku a v Jižní Koreji.
Po letech vývoje a testování konceptu Mr. kebab otevřel další pobočky v Košicích a Žilině. Nyní se objeví první franšízy i v České republice, a to v Kladně a Českých Budějovicích. „Plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice,“ prozrazuje plány zakladatel a výkonný ředitel společnosti. Fastfoodovou síť Mr. Kebab bude v Česku pod masterfranšízovou licencí provozovat společnost Czech Retail Franchising s.r.o. Petra Kutíka a Ondřeje Šlechty, kteří již spolupracují se sítí ovocných barů Fruitisimo. Rozšířit působnost chce síť také na Slovensku.
Možnost partnerského úvěru
Mr. Kebab nabízí jako franšízor poradenství a podporu v marketingových aktivitách. Návratnost vstupních investic ve výši asi 2 milionů korun je podle vedení společnosti zhruba 2 až 3 roky. Co je nejdůležitější u potenciálního franšízanta? „Tah na branku, chuť pracovat a učit se něco nového, chuť podnikat, a to třeba i pro něj v nové oblasti. Všechno ostatní podstatné ho naučíme,“ vzkazuje Lelovits. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru.
Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek. Základní licence konceptu Mr. Kebab stojí 10 tisíc euro, měsíční poplatky centrále za provoz poté 5 až 8 % z obratu franšízy. Franšízantůnm firma slibuje pomoci při hledání vhodných prostor, při smlouvání o nájmu, a při realizaci samotné pobočky a obchodů v začátčích podnikání.
- AMICI Delivery & Bistro
- Arby´s
- Bageterie Boulevard
- Bistro Bonviván
- BubbleMania
- CAFÉ LEVEL
- Coffeeshop Company
- COLOSEUM
- CrossCafe original
- Dairy Queen
- Denny’s
- Easy Beer
- Eeasy Wine
- Grimaldi´s Pizzeria
- Lawry’s
- LODOSTREFA
- Los Capolitos
- McDonald´s
- Mr. KEBAB
- PJ’s Coffee of New Orleans
- Poe-Poe
- Subway
- Telepizza
- The PUB
- Tilted Kilt
- UGO
- Výtopna
- YOGOTERIE
Kebab z Košic poprvé v ČR
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Franchisová EVROPA 2 komentáře posledni: 24.10.2011
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012