Ixina: Zajímá nás Polsko a Česko
Jak si Vaše společnost v současné době stojí?
V loňském roce jsme otevřeli 25 nových obchodů. V současné době pod značkou Ixina existuje 83 obchodů, 47 ve Francii a 36 v Belgii. Všechny jsou franchisové. V roce 2007 náš systém prodal na 30.000 kuchyní.
Působíte i v jiných zemích?
Obě značky, které spadají pod naší společnost – tedy Ixina a Cousine Plus, mají zastoupení ve 12 zemích světa. Obrat se pohybujekolem 165 milionů eur. Zaměstnáváme kolem 850 lidí.
Jaké jsou podmínky pro přistoupení do systému?
V současné době hledáme franchisové partnery v Polsku a Česku, kde již máme první kontakty. Cena za master licenci je 100.000 eur, v čemž je zahrnuto sedm týdnů školení. Pro samotné franchisanty je pak vstupní poplatek 23.000 eur, přičemž franchisant získává exkluzivitu pro 150.000 domácností. Investice do obchodu o 300 metrů čtverečních je zhruba 150.000 eur. V ceně je i 20 kuchyní včetně spotřebičů. Pomáháme franchisantům s marketingem nebo plánem rozmístění.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář