McDonald’s mezi pizzeriemi

Jako jedna z pěti nejlepších pizzerií vykazuje Grimaldi´s v prodeji pizzy takovou oblíbenost, jakou mají ve světě fastfoodu respektované řetězce McDonald´s nebo Burger King. Ročně prodá přes 2 miliony pizz.
Středa
09.08.2017
Chcete vlastnit franšízu, která bude nabízet pizzu, proslulou po celém světě? Značka Grimaldi´s po obsazení USA míří do světa.
 

Její restaurace voní po uhelné peci, tamní pizza má skvělou pověst pro svou jedinečnou chuť a křupavou "kůrku". Jedna z nejoceňovanějších pizzerií v USA byla otevřena v roce 1990 pod mostem v Brooklynu v New Yorku, poznávací značkou firmy jsou především cihlové pece, v nichž Grimaldiovi pečou své proslulé slané italské koláče. Součástí tajného receptu je navíc ručně vyráběná mozzarela, stejně jako původní tomatová omáčka.

Každá návštěva pizzerie Grimaldi je navíc výjimečným zákaznickým zážitkem i proto, že již od počátků podnik připravuje pizzu přímo před zraky hostů. Nabídku restaurací, jejichž oblíbeným hostem býval třeba Frank Sinatra, doplňují prémiová vína. V současnosti jich působí na mezinárodním trhu více než 50. Značka hodlá ale expandovat na mezinárodní úrovni. Vybraný obchodní partner značky Grimaldi´s Pizzeria v ČR může aktuálně získat exkluzivní licenci.

Dokonalá znalost místního trhu

Restaurační síť Grimaldi´s Pizzeria zastupuje v regionu střední a východní Evropy firma Edwards Global Services (EGS). Mezi požadavky pro navázání spolupráce s ní patří možnost zajištění vhodné nemovitosti a dokonalá znalost lokálního trhu. Pizzerie Grimaldi´s jsou vlastněny a provozovány výhradně jako rodinný podnik. Vybraný tým tak zajišťuje podporu partnerům v rámci mezinárodní expanze. Počáteční kapitál na získání licence a otevření minimálně 2 pizzerií na daném území se pohybuje v rozmezí 1, 5 – 3 milionů dolarů.

Licenci mohou získat i firmy z oblasti realit, developeři nebo vývojáři a provozovatelé nákupních center a malobchodů. Podmínkou je například znalost a přístup k dodávatelským řetězcům, či schopnost zajistit a řídit dostatečně kvalifikované zaměstnance. Kromě Evropy hodlá značka expandovat v následujících 5 letech v jihovýchodní Asii, Jižní Americe, Střední Americe, Mexiku, Kanadě a Austrálii.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015