Kavárny, které mají úroveň

Café Level má v nabídce také dorty a pečivo od lokálních dodavatelů, které vybírá centrála.
pondělí
14.08.2017
Kvalitní sortiment, osobní přístup, příjemné prostředí pro odpočinek i obchody. Vznikající franšízová síť Café Level hledá partnery.
 

Osobitý design a příjemné inspirativní prostředí v barevných odstínech kávy, kde se má každý host cítit doma, a odpočinout si v klidu nejen nad skvělou kávou, to je Café Level. První kavárna této značky vznikla v roce 2003 v Praze, od té doby se síť rozrostla o dalších 6 poboček. Oproti konkurenci nabízí svým stálým hostům také přidané služby jako je nabídka snídaní, nebo časopisů ke čtení. Kavárny jsou navíc vhodné i pro reprezentativní obchodní schůzky a firemní eventy na míru.

Majitelé Café Level se snaží v dnešní uspěchané době poskytnout vše potřebné milovníkům kavárenského životního stylu a kultury s tím spojené, což jim má zajistit přísun stálých, věrných a náročných hostů. Potenciálním novým franšízantům pak nabízí Café Level zajištění kompletního vybavení kavárny na klíč. „Každé kavárně osobně navrhuji design s ohledem na konkrétní prostory,“ říká zakladatelka společnosti Petra Nováková. S tím, že je vždy možné zvolit vhodnou variaci interiéru i s ohledem na přání majitele.

Úcta k hodnotám i samostatnost

Franšízanti Café Level získávají od majitelů konceptu kromě jiného například vypracovaný finanční model a návrh sortimentu včetně exkluzivních slev. Možná je také pomoc při výběru vhodného místa a domlouvání nájmů v obchodních centrech. Samozřejmostí jsou školení i v průběhu spolupráce, marketingová podpora či pokladní a účetní systém. Koncept se podle majitelů vždy přizpůsobuje lokalitě i prostředí. Základem služeb ale vždy zůstává kvalitní servis i sortiment a interiér, zařízený podle posledních trendů.

Ideální uchazeč o novou franšízu by měl být kreativní, samostatný a zodpovědný, měl by mít úctu k hodnotám a dodržovat a ctít principy celého franšízového konceptu. Požadavkem je město s alespoň 100 tisíci obyvatel a prostor o velikosti alespoň 75 metrů čtverečních. Návratnost investice do franšízy Café Level bývá 2 až 3 roky, počáteční investice do kavárny se odhaduje na zhruba 30 tisíc korun za metr čtvereční.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015