Byznys s krásnýma rukama
Co nejlepší služby a rychlost dodání firemního zboží do nehtových salonů, to jsou hlavní cíle, které mají značku ENII-NAILS odlišit na trhu s krásou od rostoucí konkurence. Společnost z Uherského Hradiště, která se zabývá nehtovou kosmetikou a designem, letos zaznamenala nárůst objemu prodeje vlastních produktů, a otevřela již druhou prodejnu na Slovensku. "Letos v průběhu září se otevřou další dvě pobočky: v Olomouci a Bratislavě. V těchto dnech se montuje nábytek a vybavení," říká jednatel ENII-NAILS Alojz Horný.
Podle Horného není nyní v ENII-NAILS čas na velkou expanzi, vedení firmy se věnuje zavádění novinek a tvorbě nového nabídkového katalogu. V oboru jako takovém se situace podle Horného v posledních měsících nezměnila, konkurenční firmy ale nyní častěji sahají k využití obchodních zástupců, kteří dodávají zboží do jednotlivých spolupracujících salonů. ENII-NAILS má v nabídce aktuálně na 3000 vlastních produktů, které distribuuje po Evropě, a dodává do vlastních nehtových salonů.
Malé nebo velké studio
Svým franšízantům nabízí ENII-NAILS podporu firmy v podobě manažera, centrála ručí také za kvalitu dodaného zboží. Zájemci o licenci na centrum nehtové krásy mají k dispozici variantu malého studia o minimální ploše 20 čtverečních metrů s jedním pracovním stolem pro poskytování služeb nehtového designu, a prodej produktů ENII-NAILS spolu s kurzy pro zákazníky. Druhou možností je velké studio s minimálním počtem dvou pracovních stolů. V rozšířené podobě má požadovaná plocha studia alespoň 30 metrů čtverečních.
Oproti jiným franšízám ENII-NAILS nepožaduje poplatek za získání licence. Podepsáním smlouvy by měl naopak více získat případný nový franšízant, kterého firma vybaví zdarma marketingovými materiály, a zajistí kompletní branding provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje studio na klíč včetně prvotního naskladnění zboží, začíná již od 145 tisíc korun. Průměrná návratnost se pohybuje kolem jednoho roku. Franšízanti získávají exkluzivitu v dané lokalitě, a 35% slevu na nákup značkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.