Polská značka dětského oblečení Coccodrillo má po celé Evropě více než 500 obchodů. Letos otevřela nové české obchody v Ostravě a Hodoníně.
Úterý
29.08.2017
Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.
 

Každá prodejna má být přátelské místo, a k dosažení úspěchu je nutná spolupráce, hlásá franšízová síť Coccodrillo. Značkové prodejny s oblečením pro dívky a chlapce, působí v současné době s téměř 500 prodejnami v Polsku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku a dalších zemích. Expandují také do Asie i Austrálie. V České republice zaznamenala společnost v posledním období růst, a v tuto chvíli má v tuzemské franšízové síti na 15 prodejen.

"To nejdůležitější, co nás odlišuje od konkurence, je fakt , že naše oblečení se zakládá na inovacích ve vzorech a barvách, to vše je vyrobeno z nejkvalitnějších úpletů a tkanin. Produkty jsou dostupné pro každého v nejvyšší kvalitě za rozumné ceny. Zákazníci u nás také naleznou doplňkový sortiment jako papuče, tenisky, polobotky, tašky, sportovní oblečení. Díky tomu dětí odcházejí oblečené od hlavy až k patě," říká prodejní manažerka pro ČR Renata Kubáňová.

Hrací koutky i naskladnění zdarma

Prodejny Coccodrillo jsou projektovány podle nejnovějších trendů. Spojují funkčnost s příjemným prostředím. Pro nejmenší zákazníky jsou v prodejnách připraveny hrací koutky, a kabinky pro potřeby dítěte. "Došlo ke změně barevného dekoru nábytku a uspořádání layoutu prodejny, ale zárověň jsme zachovali jednoduchost a přehlednost vystavení zboží s ohledem na věk a pohlaví našich zákazníků," dodává Kubáňová. Franšízanti Coccodrillo nemusí platit žádné další licenční poplatky. Centrála mimo jiné nabízí zdarma vypracování projektu na novou prodejnu.

Prodejna o velikosti asi 70 čtverečních metrů vyjde včetně vybavení na asi 300 tisíc korun, stavbu musí financovat franšízant sám. Naopak ale po zahájení provozu nemusí financovat naskladnění prodejny. Bezplatný mají franšízanti také odvoz neprodaného sortimentu. Koncept je vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí i spolupráci formou shop-in-shop. Průměrná návratnost investice se pohybuje kolem jednoho roku.