Naši franšízanti potřebují jen elán

Specifické vzdělání či zkušenosti z tohoto oboru nejsou potřeba. Franšízanta naučíme vše potřebné, zaškolíme jeho i jeho brigádníky či zaměstnance. Co ale úspěšnosti místa opravdu prospívá, je zájem ze strany franšízanta - radost a elán, který do práce vkládá, ochota rozvíjet své prodejní místo a tím i budovat celou značku.
pondělí
18.09.2017
Koncept ICE’N’GO! zaručuje franšízantům lokální exkluzivitu, čímž se daří také uchovat jedinečnost produktu, říká obchodní ředitelka Kateřina Vančurová.
 

Co nového přinesly vaší firmě letošní letní prázdniny?
Letošní sezónu jsme se opět posunuli o mnoho kroků dál. Otevřeli jsme nová místa, zahájili prodej nového limitovaného balení, spustili nový projekt pojízdných stánků i prodej balené verze ICE’N’GO!, který je nenáročný na personál ani investici. Stále oslovujeme nové zákazníky a vítáme ty, kteří se za námi opakovaně vrací. To nás utvrzuje v tom, že máme skvělý produkt, který se zákazníkům líbí a především jim chutná.​

Jak se vaší firmě daří v dlouhodobém měřítku? Roste stále zájem o váš dezert?
V dlouhodobém měřítku se firmě daří velice dobře. Každým rokem zaznamenáváme růst, letos je to prozatím přibližně 15 %. Stále nás poznávají noví lidé, kteří se s ICE’N’GO! zatím nesetkali. Díky tomu nás také oslovují noví potenciální partneři, kterým můžeme díky větším zkušenostem a novým obchodním možnostem nabídnout širší možnosti spolupráce.​

V čem je váš koncept zcela specifický na výběr franšízantů? Co požadujete především?
Vzhledem k tomu, že je ICE’N’GO! unikátní produkt, chceme ho prodávat především na unikátních a zajímavých místech. Takovými místy jsou areály pro rodiny s dětmi, zábavní centra, turistické lokality atp. Partnerům pomůžeme vhodnost místa individuálně posoudit a vyhodnotit jeho úspěšnost. Vytvoříme odhad prodejů a navrhneme nejvíce vyhovující možnost spolupráce a zařízení pro prodej.​

Co všechno musí vaši franšízanti vlastně dělat, a co naopak obstarává centrála?
Franšízant by měl zajistit prodejní místo a my mu poté pomůžeme se vším potřebným. Nabízíme kompletní a plně vybavené zařízení pro prodej ICE’N’GO!, k jehož spuštění pak v podstatě stačí již jen připojení k elektrice. Školení personálu zajišťujeme my, stejně jako pomoc s jeho případným výběrem. Franšízant už poté pouze dohlíží na chod stánku po provozní stránce. Centrála franšízantům zajišťuje dovoz zboží na základě objednávek, přístup k informacím a inovacím i marketingovou podporu. Partnerům také nabízíme aktivní podporu během sezony.

Můžete popsat stručně pracovní náplň vedoucího vaší franšízové „pobočky“?
Vedoucí pobočky se stará o obsazenost směn námi zaškoleným personálem, dohled nad kvalitou práce personálu a hlídání stavu zboží včetně tvorby objednávek.

V čem vidíte vůbec největší výhody konceptu ICE‘N’GO!?
Největší výhodou ICE’N’GO! je jeho unikátnost a kvalita. Tento dezert, který se liší od klasické zmrzliny především technologií výroby, milují děti i dospělí. Abychom zachovali unikátnost produktu, zajišťujeme partnerům vysokou lokální exkluzivitu. I díky tomu plánujeme do budoucna pouze cca 120 prodejních míst v rámci ČR. Zakládáme si na kvalitě produktu, a proto na evropské centrále neustále probíhá vylepšování jednotlivých příchutí, snaha zakomponovat do receptur nejnovější informace a poznatky z oblasti potravin a zdravé výživy a reakce na přání našich zákazníků. Nabízí nám inovace, díky kterým můžeme naše zákazníky neustále překvapovat.

Máte k dispozici nějaké statistiky, jak se daří jednotlivým franšízám? Kontrolujete jejich provoz?
Franšízantům jsme aktivně k dispozici, abychom zajistili, že jejich prodejní místo bude úspěšné. Pomáháme jim řešit vzniklé problémy a komplikace. Snažíme se udělat vše proto, aby na svém prodejním místě maximálně využili jeho potenciál. Ten porovnáváme s již odebraným zbožím, a pokud někde cítíme rezervy, aktivně je řešíme pomocí různých nástrojů a již získaných zkušeností, abychom partnerům pomohli.

Co všechno franšízanti dostávají od centrály jako podporu? Mohou se například s někým radit ohledně technické stránky podnikání?
ICE’N’GO! je specifický produkt, který má také speciální podmínky pro distribuci, skladování i prodej. Partnerům proto pomáháme řešit i technické stránky podnikání, ale nejenom to. Kromě již výše zmíněné aktivní podpory jde i o podporu marketingovou, přísun k novým zkušenostem a informacím, ale i inovacím, které pro nás připravuje evropská centrála.

Působíte ve vícero zemích, předáváte si navzájem zkušenosti? Pomáhá vám mezinárodní síť?
Zkušenosti a informace si předáváme nejenom v rámci naši české sítě, ale i mezi zahraničními partnery, od kterých také získáváme nové podněty. Jako velkou výhodu vnímáme i přítomnost evropské centrály sídlící v Maďarsku, která zajišťuje výrobu a inovace. Ta zajišťuje i testování novinek na maďarském trhu, jejich vylepšování a následnou implementaci do dalších zemí.

Vaši franšízanti neplatí průběžné poplatky. Nepřispívají ani třeba do společného firemního fondu?
Naši partneři platí pouze jednorázový poplatek na začátku spolupráce. Žádné další poplatky ani přispívání do firemního fondu nemáme.

Kolik poboček máte v plánu v ČR zprovoznit? Máte vypočtenou maximální kapacitu na dané území?
Rádi bychom pro ČR otevřeli přibližně 120 prodejních míst – partnerům chceme zajistit vysokou lokální exklusivitu a uchovat tak jedinečnost produktu.

Nabízíte také možnost například úvěru nebo jiné finanční pomoci v případě potřeby?
Co se týče financování především počáteční vstupní investice, můžeme partnery spojit s leasingovou společností, s níž spolupracujeme.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015