Žirafa.cz zastupuje desítky výrobních a obchodních společností, pro které zajišťuje nábor zaměstnanců do všech pracovních odvětví včetně jednotlivých specializací.
pondělí
04.09.2017
Franšíza Žirafa.cz hledá lidem zaměstnání. Nováček v Katalogu franšíz požaduje od franšízantů obchodní úspěchy i chuť dělat kariéru.
 

Chcete se stát personálním konzultantem? Pokud odpověď zní ano, máte šanci si otevřít rovnou vlastní pobočku mladé personální agentury Žirafa.cz. Inovativní česká personální agentura hledá nyní franšízanty pro své nové pobočky. Žirafa.cz nabízí služby v oblasti zprostředkování zaměstnání nejen osobně na pobočkách, ale i na webu zirafa.cz.

Nový přírůstek v našem Katalogu franšíz požaduje od svých nových licenčních partnerů především obchodní zkušenosti, chuť budovat vlastní kariéru, PC a připojení na internet, dobrou náladu a energii. Franšízanti Žirafa.cz musí mít také minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, zkušenosti s vedením týmu, prokazatelné obchodní úspěchy, zodpovědný přístup k práci, organizační a komunikační schopnosti. Nepožaduje přitom žádný licenční poplatek. Franšízant investuje do zprovoznění a vybavení kanceláře dle standardů sítě Žirafa.cz a vstupního školení v sídle společnosti.

Denní podpora centrály

Co naopak Žirafa.cz nabízí franšízantům? Kromě zázemí stabilní společnosti a osvědčeného know-how také vstupní a průběžná školení, či denní podporu centrály. Možné jsou pak podle centrály nadstandartní motivační a provizní výdělky. Franšízantům se otevřou možnosti budovat kariéru za pomoci odborníků s letitými zkušenostmi z oboru. K dispozici mají také IT podporu a profesionální CRM náborový systém, který jim značně usnadní práci. V neposlední řadě pak slouží jako motivace také možnost užívat firemní vůz značky Volkswagen.

"Mezi hlavní kritéria úspěšného provozování pobočky personální agentury Žirafa.cz patří zejména vybudování vlastního obchodního týmu personálních konzultantů (3-5 spolupracovníků ) a jejich svědomité vedení a kontrola činnosti, zpracovávání dat o uchazečích, práce se životopisy, komunikace se zaměstnavateli a vyhledávání uchazečů o práci," vysvětluje ředitelka společnosti Alena Dvořáková.