Franšíza s vůní Francie

Školení neboli adaptaci absolvuje bez výjimky každý franšízant a každý zaměstnanec BB, podílející se na provozu konceptu. Doba školení je závislá na druhu vykonávané pozice.
Pátek
08.09.2017
Bageterie Boulevard chystá do roka otevření 8 restaurací, z toho 4 budou patřit do konceptu Drive. Potřeba je minimálně 2,5 milionu korun.
 

Česká franšízová síť Bageterie Boulevard se snaží být výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců, vychází přitom z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii a tamní kuchyni. Restaurace pod iniciály BB spoléhají kromě nabídky čerstvých a zapečených baget na nápaditý nezaměnitelný design a specifický styl komunikace se zákazníky skrze smyšlené novinové výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.

Ještě během letošního roku značka BB otevře 5 nových provozů, do léta 2018 by jich mělo být celkem 8. Polovina bude umístěna na dálničních hlavních tazích, a bude sloužit pro potřeby řidičů a cestujících. Dosavadní restaurace procházejí mezitím modernizací. "Modernizujeme provoz v Karlíně a Dejvicích, na listopad chystáme otevření pobočky na I.P.Pavlova, na přelom září a října pak v Brně v Olympii, v polovině prosince přibude Drive v Horních Měcholupech," vyjmenovává franchise partner manager Markéta Krejčíková.

Podle slov Krejčíkové se ve starších restauracích s logem BB upravuje nyní design, mění se nábytek, centrála se snaží ale také pořizovat stále lepší gastro technologie, a obecně modernizovat vybavení kuchyńských prostor. K vylepšením v provozu patří také vlastní pokladní systém, který je podle Markéty Krejčíkové zjednodušením a zlepšením zákaznickým služeb díky své rychlosti, přehlednosti a snadnému ovládání. Svým franšízantům Bageterie Boulevard slibuje aktuálně například nulové franšízové měsíční poplatky, pokud franšízová pobočka neprosperuje. Obvykle přitom platí franšízanti 6 % z čisté tržby.

Zájem o vlastní růst

Bageterie Boulevard svým franšízantům nabízí pomoc v mnoha směrech, od výběru personálu po vyhledání vhodné lokality a výstavbu a vybavení provozovny na klíč. Po otevření prodejny ale také zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky. Vstupní poplatek do sítě činí 15 tisíc eur, kauce pak milion korun. Vhodné jsou prostory v komerčních centrech, domech, na veřejných prostranstvích. Centrála nabízí tři tipy provozů pro zakoupení franšízové licence: menší High Street, větší Food Court, a pro řidiče také Drive.

Od zájemců o franšízu značka vyžaduje především ochotu denně se podílet na chodu své restuarace. Ideálně by měl mít zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců a s gastro provozem, zájem o vlastní růst, a také 2,5 milionu korun z vlastních zdrojů. Financování skrze bankovní úvěry a půjčky je možné při vyšší investici jen po dohodě s centrálou franšízové sítě.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015