Poe-Poe nadále expanduje

Poe-Poe se objeví brzy hned ve třech slovenských městech: Bratislavě, Trnavě, Žilině. Koncept se pro expanzi nemusel podle svých majitelů příliš upravovat, tamní legislativa je velmi podobná českým zákonům. Odlišná jsou prý ale jednání na úřadech, a především tam podnikatel musí začít počítat v eurech.
Pondělí
18.09.2017
Brněnské fast-foody se rozrostou o 3 pobočky na Slovensku, dalších 5 jich přibude ve velkých městech jako Ostrava, Přerov,Teplice a Brno.
 

Před dvěma lety otevírala značka Poe-Poe svou první franšízu ve Zlíně, v současnosti je v provozu 5 poboček, z toho jsou 2 vlastní a 3 franšízové. Aktuálně je ve výstavbě dalších 8, z toho 3 jsou součástí expanze brněnské značky na Slovensko (Bratislava, Trnava a Žilina). Celý koncept Poe-Poe je založený na produktech vlastní výroby za pomoci nejmodernější gastronomické technologie. Nabídka pokrmů je postavená na kvalitních a čerstvých surovinách, ze kterých se přímo před zákazníkem připravují hotové produkty za velmi nízké ceny.

Pobočky Poe-Poe leží výhradně na nejfrekventovanějších místech ve městech, a díky vysokému obratu a návštěvnosti tak zaručují podle centrály franšízantům jistý zisk. "Hledáme pro své franšízy výhradně kvalitní místa, kde je zajištěna velká průchodnost lidí a dobrá kupní síla. Sice to někdy déle trvá, než se najde ideální prostor, ale trpělivost při hledání se přesto vždy vyplatí," říká spolumajitel vlastnické firmy Industriale food, s.r.o. Martin Kovářík s tím, že franšízantům společnost vždy v tomto směru pomáhá. "Většinou hledá jak franšízant, tak my, společně pak místa prohlížíme a hodnotíme, a poté také vybrané místo schvalujeme," dodává.

Větší města snesou víc poboček

Příkladem ideálního místa pro koncept Poe-Poe je podle Kováříka i připravovaná pobočka v Bratislavě na ulici Obchodní, kde bude Poe-Poe nabízet své produkty vedle poboček McDonald’s a UGO. Výjimečná bude pro značku ale i Ostrava, kde chystá k otevření 2 pobočky jeden franšízant. Územní exkluzivita je podle Kováříka vždy v Poe-Poe věcí individuální domluvy a podmínek. Město do 40 tisíc obyvatel je vhodné pro 1 podnik, ve větších městech jich může být i vícero.

Pro budoucí partnery a franšízanty nabízí Poe-Poe 4 možnosti spolupráce podle jejich finančních možností. Investice se pohybují v průměru mezi 150 až 200 tisíci eur na pobočku. Očekávaná návratnost je dva až tři roky. V tuto chvíli hledá Poe-Poe stále silného partnera pro Prahu, a to jak finančně, tak manažersky. Licenční poplatek za jednu franšízu činí 600 000 Kč bez DPH. Za poskytnutí poradenství a zaštítění značkou Poe-Poe platí partneři v síti poté již pouze fixní poplatek, který je nezávislý na prodeji a obratu restaurací.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014