Efektivní podnikání v prádelně

Provoz prádelen Speed Queen je zcela automatizován. V případě potřeby může být prádelna řízena online i na dálku.
pondělí
02.10.2017
Samooblužné prádely se stávají populární službou i v Česku. Značka Speed Queen hledá franšízanty ve městech nad 50 tisíc obyvatel.
 

Efektivní a jednoduché podnikání nabízí společnost Laundrysys, která v České republice provozuje značku samooblužných prádelen Speed Queen. Franšízant neplatí licenční poplatky. Na svá bedra bere ale financování celého podniku, tedy stavební úpravy vybraného místa i vybavení prádelny. Firma je ochotná pomoci při domlouvání úvěru u banky, a v případě potřeby ručit svým jménem za franšízanta. Výše investice do franšízy Speed Queen se pohybuje v rozmezí od jednoho do 1,8 milionu korun v závislosti na velikosti prádelny a rozsahu stavebních úprav. Návratnost investice je ovlivněna mnoha faktory, obvykle se pohybuje okolo 3 let.

Speed Queen nově otevřela 2 pobočky v Praze, v jejím případě není nijak omezený výběr lokality. Centrála nezaručuje ani územní exkluzivitu. Například v Plzni jsou tak umístěné 2 prádelny Speed Queen, a obě prosperují. "Naše nejmenší prádelna je úspěšná ve městě s 60 tisíci obyvateli," říká majitel české licence pro prodej samooblužných praček Speed Queen Jiří Mach s tím, že další franšízanty na v ČR stále poptává.

Čistota alfou i omegou obchodu

Specikem celého oboru je náročnost na technické vybavení prádelen, i proto jsou také rozsáhlejší požadavky na výběr prostor jako takových. Centrála podle Macha nabízí pomoc i při sestavování podnikatelského plánu, či optimalizaci vyhledávání provozovny na internetu. Ta musí být veliká od 40 do 100 čtverečních metrů, přívod elektřiny 3 x 380 - 400V, možnost přívodu a odvodu vzduchu, a ideálně také plynovou přípojku. Podmínkou je i možnost parkování u prádelny.

Americká značka Speed Queen vznikla již v roce 1928, později se stala součástí koncernu na výrobu prádelenské techniky Alliance Laundry Systems (ALS). Ten v současnosti pokračuje v expanzi nejen ve Spojených státech, ale také v Evropě, na Středním Východě, v Africe a na rozvíjejících se trzích Dálného východu a Latinské Ameriky. Designové provozovny se projektují v USA na míru příslušnému místu, a udržovat se v nich musí především čistota, která je podle zakladatelů konceptu alfou a omegou celého obchodu pod značkou Speed Queen. Servis praček zajišťuje franšízantům poskytovatel licence.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014