Kioda expanduje do Evropy
Společnost Kioda vznikla zhruba před 5 lety a prošla rychlým rozvojem. Dnes je formou mezinárodního řetězce koncepčních maloobchodních obchodů, které napříč Asií prodávají různé typy především korejských produktů; od kosmetiky, přes módní doplňky, dárky, textil až po interiérové výrobky či občerstvení.
„Slovo Kioda je původně z korejštiny a přeložit jej lze jednoduše jako roztomilý,“ vysvětluje Jason Tay, zástupce společnosti pro Evropu. „A naše zboží takové je. Věříme, že jednoduchost, barevnost a originalita jsou základem dokonalosti a tudíž i spokojenosti našich zákazníků.“
Inspirace však nepřichází jen z Koreje, designéři zvučných jmen ji hledají i v dalších zemí světa. Design výrobků je nápaditý a jedinečný, zajímavý, inovativní a atraktivní. Což oceňují skalní fanoušci i zákazníci – jde o kvalitní produkty za přijatelnou cenu, dostupné široké veřejnosti a proto oblíbené. Kioda se zavazuje dodávat do svých obchodů i franšíz nejen kvalitní, ale také stylové a trendy produkty, tak, aby zboží bylo aktualizováno každé tři měsíce.
Kioda vstupuje na trh střední a východní Evropy se silným zázemím v zádech a v době neklesající popularity tzv. asijské vlny. Provozuje desítku vlastních provozoven a několik set franšízových poboček ve 13 asijských zemích, např. v Koreji, Vietnamu, Malajsii, Číně, Nepálu, Indii, Indonésii a na Filipínách. Jen v Indii do roku 2021 má v plánu otevřít na 300 franšízových obchodů a cílit tak na konkurenci.
Koncept obchodů je svým způsobem i výběrem produktů unikátní záležitostí, do které bude franšízant odborně zaškolen, franšízor mu pomůže i s výběrem místa či uspořádáním interiéru, poskytne vybavení a zázemí pro provoz. V okamžiku zahájení samostatného podnikání pak nastává čas pro průběžnou podporu, jejíž součástí je i možnost využití atraktivních nákupních cen u dodavatelů přes siť Kioda. Vlastní franšízová provozovna je nyní dostupnou záležitostí i na českém trhu, který Kioda pokládá za strategický a zařadila ho do svého plánu budoucího rozvoje.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář