V OK Pointech je možné sjednat si za spolupráce se zaměstnancem-konzultantem produkt nebo službu na míru v rámci aktuální nabídky finančních institucí, a také prodat či nakoupit nemovitost.
Středa
11.10.2017
Společnost Broker Consulting otevřela 9. franšízovou pobočku OK Point. Návratnost investice milion korun je obvykle půl roku.
 

Čtrnáct tisíc obyvatel Hlučína, města ležícího deset kilometrů od Ostravy, se dočkalo vlastního OK Pointu. Od prosince 2015 se tak jedná již o 19. otevřený OK Point v rámci celé ČR. Náš OK Point vnímám jako službu veřejnosti s kompletním finančním servisem. Chceme, aby naši klienti měli k dispozici co nejširší možnost výběru z bankovních i realitních produktů, zároveň je naším cílem, aby se u nás klienti cítili bezpečně a pohodlně a nebáli se nás na cokoliv zeptat,“ říká Kamil Tkačík, franšízant hlučínského OK Pointu.

Kromě zázemí kompletní produktové nabídky v oblasti financí je přímo v centru Hlučína k dispozici také moderní nonstop vkladomat, jehož prostřednictvím lze během pár okamžiků vložit hotovost na účet. Franšízy OK Point sahají již do téměř 15 krajů, letos otevřela značka franšízu například také v Teplicích. Poradcům zajišťují pobočky přísun klientů "z ulice", do konce roku by jich podle firemních plánů mělo být již 35.

Jedinečný systém odměn

Základní podmínkou pro získání franšízy OK Point je schopnost rozvíjet síť kontaktů a využívat je k pokrytí obchodních příležitostí v dané lokalitě, detailní znalost regionu a tamních obchodních vazeb, dostatečný kapitál, ale i motivace, osobní angažovanost, a podnikatelské myšlení. Franšíza umožňuje také tvořit pasivní příjmy díky jedinečným systémům odměn za servis a péči o klienty. Konkrétní postupy a čísla sděluje centrála společnost Broker Consulting až v pokročilejší fázi výběrového řízení.

Franšízant s podpisem licenční smlouvy získává od společnosti Broker Consulting kompletně vybavené obchodní místo včetně komplexního produktového portfolia bankovních a finančních produktů na otevřené platformě. K dispozici má také výstupy z analytického zázemí, finančně plánovací nástroje, či provozní, marketingovou a obchodní podporu. Absolvovat musí před zahájením podnikání produktové a obchodní školení. Po úspěšném startu jej pak čeká podle centrály nadstandartní finanční ohodnocení a benefity.