26.10.2017

V hlavní roli pivo s vínem

Lotyšské originální restaurace Easy Wine a Easy Beer chtějí vstoupit na český trh, a hledají franšízanty. Hostům slibují výjimečný zážitek.

Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně. "Jsme odlišní od jiných zařízení. Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí, a zaplatí ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols.

easy beer cep Foto Easy Beer

Restaurace vyžaduje prostor od 150 do 500 m 2. Výše investice bývá přibližně 150 tisíc eur a zahrnuje vybavení a software potřebný pro provoz pobočky. Franšízor poskytuje slevy prvním franšízantům v zemi, i těm, kteří si pořídí více restaurací. Návratnost investic bývá od 14 do 30 měsíců.

Vinařská restuarace konceptu má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je vynikající příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Na druhé straně prodej pouze exkluzivních vín není pro podnikání příliš výhodný, protože většina lidí pije vína střední kategorie. Nám se podařilo nabídku optimálně zkombinovat. Dosud žádná láhev vína v Easy Wine nebyla otevřena déle než týden. Naše speciální zařízení přitom umožňuje otevřené víno skladovat i po dobu jednoho měsíce. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols.

Do posledního mililitru

Nabídka piva restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. V současné době navíc franšízová síť testuje také dávkovač na whisky a koktejlový stroj. "Alkoholické i nealkoholické nápoje budou umístěny do 15 linek. Stisknete pouze jedno tlačítko a koktejl bude připraven v několika sekundách, "vysvětluje Ozols. Ke každému nápoji dostanou hosté také doporučení na vhodný pokrm. Recepty a stále inovované menu pocházejí od významných a oceňovaných šéfkuchařů, a jsou poskytovány také franšízantům.

Easy Beer restaurace

Víno a pivo jsou v restauracích umístěné ve speciálních lednicích, zákazníci si mohou vybrané nápoje sami načepovat v libovolném množství rovnou ze sudů.

Automatizace obsluhy v restuaracích je zajímavá nejen pro hosty, ale z ekonomického hlediska také pro majitele franšízových poboček. Nejenže ušetří na mzdách pro personál, stroje navíc dokáží hosty obsloužit rychleji než barman. Kromě toho je celkové množství spotřebovaných nápojů velmi pečlivě účtováno do posledního mililitru.

Easy Wine a Easy Beer zajišťují dodávky jak zařízení, tak softwarových řešení. Franšíza má již hotovou koncepci s osvědčenou nabídkou jídel a nápojů, kterou vytvořil tým zkušených mezinárodních odborníků. Tento koncept restaurace není podle svých majitelů ovlivněn sezónností. "Samozřejmě, že bílá vína jsou vybírána častěji v létě a červená v zimě, ale možnost pobavit se a být v našich restauracích sám sobě barmanem je atraktivní v každém období, "dodává Ozols.


Nyní máte jedinečnou příležitost osobně se setkat s vedením společnosti a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání na Veletrhu franchisingu 2017. DOMLUVTE SI SCHŮZKU http://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank