Víno, které má styl

Víno Hruška se rozšiřuje skrze franšízy již 10 let, svá odrůdová vína a cuvée francouzského typu nabízí již ve 27 vinotékách.
Pátek
03.11.2017
Franšízová síť Víno Hruška se letos rozrostla o 4 nové franšízy, dvě z toho otevřela vinařská společnost z Blatničky v hlavním městě.
 

Na špíčková moravská i zahraniční vína se specializuje franšízová síť Víno Hruška. Letos otevřela již 4 nové franšízy, a jednu vlastní vinotéku. Dvě nové franšízy se nacházejí v Praze. Celkem tak pod značkou Víno Hruška funguje po celé zemi 19 franšízových poboček, a 8 vlastních. Mottem společnosti pro výrobu a produkci těch nejlepších moravských odrůdových vín a cuvée, je "Víno, které chutná". Její specialitou jsou pak designové dárkové kazety a personalizované dárky.

Další franšízy má v plánu Víno Hruška otevírat až příští rok. Hledá proto franšízanty především v okolí Jičína a Plzně, ale nebrání se ani další oblastem. Vinotéky, restaurace a vinné bary musí být dostupné pro pěší zákazníky, ale také pro cestující, kteří zastavují na krátký nákup. Osvědčené jsou lokality umístěné kolem frekventovaných míst, své zákazníky si najdou také provozovny v klidových a obytných zónách. Dle typu franíšízy je nutná provozovna o velikosti 50m2, 100m2 a nad 100m2.

Obchodní talent je nejdůležitější

"Náš ideální franšízant umí trochu IT, má již zkušenosti s gastronomií a asi nejdůležitější je obchodní talent," říká projektový manažer Michal Morrison s tím, že pokud je franšízant nadšený do své práce, může být i laikem v oblasti vinařství. Franšízanti značky Víno Hruška platí licenční poplatek ve výši 250 tisíc korun, roční provozní a marketingový poplatek 30 tisíc korun, a smlouvy se uzavírají na 5, 10 a 20 let. Franšízanti musí počítat i s dalšímmi investicemi do vybavení prodejny a naskladnění zboží, jejichž výše se liší podle velikosti příslušné provozovny.

Stylizaci každé vinotéky franšízor řeší vždy za spolupráce s designérem, novým franšízantům slibuje podporu i při výběru vhodného typu provozovny, místa a prostor. K dispozici mají také poradenství a sdílené know-how prostřednictvím obchodních manažerů a provozní příručky, vlastní pokladní, provozní a objednávkový systém, a připojení k zákaznickému věrnostnímu programu. Personál vinoték a vinných barů absolvuje vždy zaškolení od degustátorů a sommeliérů. Víno Hruška podporuje také rozvoj sociálních sítí, a svým franšízantům nabízí také poradenství v oblasti firemních zakázek a reklamních služeb.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014