07.11.2017

Denny’s vstupuje do Evropy

První evropská franšíza amerického řetězce Denny’s se otevře po Vánocích v Británii. Značka chce expandovat i do střední Evropy.

Společnost Denny’s oznámila, že uzavřela franšízovou dohodu s firmou Denny’s Magic Diners UK, která se bude starat o expanzi americké značky restaurací v Británii. Vůbec první evropskou franšízu Denny’s budou moci v britském Walesu navštívit hosté ve městě Swansea ještě letos po vánočních svátcích. Denny’s v tiskové zprávě dále uvádí, že v následujících letech má v plánu přidat do své sítě ještě dalších 10 britských poboček. Majitelem tamní licence se stal Leon Esfahani, který má zkušenosti s vedením franšíz pro sítě jako Starbucks a Pizza Hut.

dennys Foto Denny´s

Více než 30 milionů zákazníků obslouží ročně franšízová síť Denny’s, která funguje v USA již více než 60 let. Značka Denny´s je největším řetězcem rodinných restaurací s obsluhou na světě, a je pravidelně zařazována mezi nejlepší franšízy světa.

"Dlouho jsme byl fanouškem Denny’s, a je mi ctí, že mohu tento dle mého názoru opravdu jedinečný koncept představit ve Spojeném království," uvedl nový britský franšízor. Centrála americké sítě, která se specializuje na typické americké snídaně a kuchyni, již loni oznámila, že hodlá co nejrychleji expandovat na starý kontinent. Následovat by po Británii měly další pobočky i ve střední a východní Evropě. "Věříme, že naše značka má velký potenciál pro vývoj na evropských trzích, " řekl John Miller, prezident a generální ředitel společnosti Denny’s.

Vydatná snídaně jako základ

Denny’s hledá silné a zkušené franšízové partnery - měly by být společnostmi nebo investory s osvědčenými výsledky z gastronomických nebo obdobných odvětví. Vlastnit musí adepti o národní či nadnárodní licence také významný kapitál - musí totiž otevřít nejméně 5 franšízových restaurací, a předpokládaná investice se uvádí asi 5 milionů dolarů. Odhadovaná návratnost je okolo 2 let. V ČR nabízí Denny’s tři druhy franšíz podle typu restaurace.

Malá restaurace Denny´s o rozloze 70 až 250 m² je ideální pro nákupní centra, letiště, nádraží, nebo oblasti v okolí univerzit a vysokých škol. Standardní Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určen především pro samostatně stojící budovy, bary v centrech měst či pro velká nákupní centra. Jako třetí varianta je k dispozici pobočka Denny’s on-the-go, která je přizpůsobená polohám podél silnic a velkých křižovatek, a měla by mít plochu od 250 do 500 m².


Nyní máte jedinečnou příležitost osobně se setkat se zastupující společností této značky pro ČR a Slovensko a získat tak všechny potřebné informace pro zahájení svého podnikání na Veletrhu franchisingu 2017. DOMLUVTE SI SCHŮZKU http://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank