Orbis provozuje síť 117 hotelů. Je strategickým partnerem a jediným majitelem franšíz pro značky francouzské hotelové skupiny AccorHotels a nyní i pro značky skupiny Adagio.
Čtvrtek
09.11.2017
Polská hotelová skupina Orbis se stala hlavním držitelem franšízy pro další značku - Adagio. Licence se vztahuje na osm zemí střední a východní Evropy.
 

Orbis, největší hotelový řetězec střední a východní Evropy, podepsal smlouvu o master-franšíze s hotelovou skupinou Adagio, které bylo dáno právo řídit a rozvíjet síť Apart-hotel pod značkami Mercure, Adagio Acces Adagio a Premium. Podle oficiálního prohlášení se licence týká osmi zemí střední a východní Evropy - mezi nimi jsou Polsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Estonsko, Litva a Lotyšsko.

Podpisem smlouvy Orbis získá přístup k celému know-how skupiny Adagio, k jejímu podnikání, službám a podpoře. Jako držitel master franšízy, polská skupina má právo na rozvoj sítě v hotelu jak svými silami, tak i řízením a poskytováním sub-franšízových smluv, což znamená, že licence nebo jednotlivé franšízy mohou poskytovat třetím stranám - podnikatelům, investorům a hoteliérům ze zemí, na něž se vztahuje master licence.

Smlouva Master Franchise byla podepsána na dobu 15 let s možností prodloužení o dalších pět let.

Apart-hotel Adagio byl založen v roce 2007 jako společný podnik dvou hotelových skupin Pierre & Vacances Centre Parcs a AccorHotels. "Adagio je nejlepší volbou pro ty, kteří usilují o pohodlí bytu, ale se všemi hotelovými službami pro maximální pohodlí. Jedná se o výkonnou značku, která nabízí prostor pro život v hotelových pokojích. Perfektní řešení pro střednědobé nebo dlouhodobé pobyty. Nové značky v portfoliu Orbis, Adagio otevírá nové obzory v naší rozvojové strategie," řekl Gilles CLAVIA, předseda představenstva a generální ředitel Orbis SA.

"Východní Evropa je významným doplňkem naší sítě. Velké množství našich současných firemních klientů má obrovskou potřebu ubytování v této části Evropy. Jsme potěšeni, že naše značka bude představovat Orbis, jako největší hotelový řetězec v Polsku a ve východní Evropě, " řekl Karim Malak, zástupce generálního ředitele skupiny Adagio.

Adagio nabízí apartmány od ekonomických až po luxusní a je známá kombinací nejlepších vlastností apartmánu - komfort, autonomie, prostornost - s hotelovými službami.

V současné době Orbis provozuje síť 117 hotelů, je strategickým partnerem a jediným majitelem franšíz pro značky francouzské hotelové skupiny AccorHotels. Má právo rozvíjet síť hotelů pod značkami Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis style a Ibis budget v 16 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky, Slovinska, Chorvatska, Srbska, Makedonie, Bosny a Hercegoviny.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014