Orbis provozuje síť 117 hotelů. Je strategickým partnerem a jediným majitelem franšíz pro značky francouzské hotelové skupiny AccorHotels a nyní i pro značky skupiny Adagio.
Čtvrtek
09.11.2017
Polská hotelová skupina Orbis se stala hlavním držitelem franšízy pro další značku - Adagio. Licence se vztahuje na osm zemí střední a východní Evropy.
 

Orbis, největší hotelový řetězec střední a východní Evropy, podepsal smlouvu o master-franšíze s hotelovou skupinou Adagio, které bylo dáno právo řídit a rozvíjet síť Apart-hotel pod značkami Mercure, Adagio Acces Adagio a Premium. Podle oficiálního prohlášení se licence týká osmi zemí střední a východní Evropy - mezi nimi jsou Polsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Estonsko, Litva a Lotyšsko.

Podpisem smlouvy Orbis získá přístup k celému know-how skupiny Adagio, k jejímu podnikání, službám a podpoře. Jako držitel master franšízy, polská skupina má právo na rozvoj sítě v hotelu jak svými silami, tak i řízením a poskytováním sub-franšízových smluv, což znamená, že licence nebo jednotlivé franšízy mohou poskytovat třetím stranám - podnikatelům, investorům a hoteliérům ze zemí, na něž se vztahuje master licence.

Smlouva Master Franchise byla podepsána na dobu 15 let s možností prodloužení o dalších pět let.

Apart-hotel Adagio byl založen v roce 2007 jako společný podnik dvou hotelových skupin Pierre & Vacances Centre Parcs a AccorHotels. "Adagio je nejlepší volbou pro ty, kteří usilují o pohodlí bytu, ale se všemi hotelovými službami pro maximální pohodlí. Jedná se o výkonnou značku, která nabízí prostor pro život v hotelových pokojích. Perfektní řešení pro střednědobé nebo dlouhodobé pobyty. Nové značky v portfoliu Orbis, Adagio otevírá nové obzory v naší rozvojové strategie," řekl Gilles CLAVIA, předseda představenstva a generální ředitel Orbis SA.

"Východní Evropa je významným doplňkem naší sítě. Velké množství našich současných firemních klientů má obrovskou potřebu ubytování v této části Evropy. Jsme potěšeni, že naše značka bude představovat Orbis, jako největší hotelový řetězec v Polsku a ve východní Evropě, " řekl Karim Malak, zástupce generálního ředitele skupiny Adagio.

Adagio nabízí apartmány od ekonomických až po luxusní a je známá kombinací nejlepších vlastností apartmánu - komfort, autonomie, prostornost - s hotelovými službami.

V současné době Orbis provozuje síť 117 hotelů, je strategickým partnerem a jediným majitelem franšíz pro značky francouzské hotelové skupiny AccorHotels. Má právo rozvíjet síť hotelů pod značkami Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis style a Ibis budget v 16 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky, Slovinska, Chorvatska, Srbska, Makedonie, Bosny a Hercegoviny.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014