09.07.2009

Subway reaguje na krizi

Franchisový řetězec Subway se přizpůsobuje ekonomické krizi, zavádí speciální balíčky

Také sítě s rychlým občerstvením, které, zdá se, ekonomickou krizi tolik nepociťují, se jí přizpůsobují. Přicházejí se speciálními produkty, které mají přitáhnout nové skupiny zákazníků. „Přestože naše prodeje v celé střední a východní Evropě i v prvních měsících roku rostly téměř o pětinu, musíme se přizpůsobit ekonomickému poklesu, který zákonitě bude doprovázet menší ochota lidí utrácet,“ uvedl Manažer Rozvoje franchisové sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.

V Česku je více než deset provozoven SUBWAY, licence je pod 200.000 korun.

Orientace na cenu

V červenci například jeden z největších světových fast-foodových řetězců zavádí v pěti zemích střední Evropy, včetně vybraných restaurací v Česku speciální sendvič Baby Torpedo Sub, který se bude prodávat za 25 korun. „Jde o sendviče z nižší cenové hladiny, kterými chceme oslovit novou skupinu zákazníků,“ uvedl Martin Princ.

Franchisa cílí na nové zákazníky

Dalším „protikrizovým“ opatřením je podle Prince zavedení jednotné ceny za menu s kterýmkoliv sendvičem. „V našich vybraných restauracích budeme testovat jednotnou cenu za sendviče dlouhé 15 a 30 centimetrů, bez ohledu na druh sendviče. Opět tímto opatřením chceme přitáhnout novou skupinu zákazníků orientovanou především na cenu,“ uvedl Martin Princ.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank