Subway reaguje na krizi
Také sítě s rychlým občerstvením, které, zdá se, ekonomickou krizi tolik nepociťují, se jí přizpůsobují. Přicházejí se speciálními produkty, které mají přitáhnout nové skupiny zákazníků. „Přestože naše prodeje v celé střední a východní Evropě i v prvních měsících roku rostly téměř o pětinu, musíme se přizpůsobit ekonomickému poklesu, který zákonitě bude doprovázet menší ochota lidí utrácet,“ uvedl Manažer Rozvoje franchisové sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
Orientace na cenu
V červenci například jeden z největších světových fast-foodových řetězců zavádí v pěti zemích střední Evropy, včetně vybraných restaurací v Česku speciální sendvič Baby Torpedo Sub, který se bude prodávat za 25 korun. „Jde o sendviče z nižší cenové hladiny, kterými chceme oslovit novou skupinu zákazníků,“ uvedl Martin Princ.
Franchisa cílí na nové zákazníky
Dalším „protikrizovým“ opatřením je podle Prince zavedení jednotné ceny za menu s kterýmkoliv sendvičem. „V našich vybraných restauracích budeme testovat jednotnou cenu za sendviče dlouhé 15 a 30 centimetrů, bez ohledu na druh sendviče. Opět tímto opatřením chceme přitáhnout novou skupinu zákazníků orientovanou především na cenu,“ uvedl Martin Princ.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...