Tilted Kilt bude hosty bavit
Velké plány do budoucna na další růst a expanzi představilo vedení franšízové sítě Tilted Kilt. Součástí transformace gastronomické značky má být nová podoba restaurací, nové menu i nová nabídka zábavy pro hosty. Společnost, založená v roce 2003 v Las Vegas poblíž kasin a hotelů, představila také dva nové prototypy franšízových restaurací, v nichž by neměla chybět živá hudba, kulečníkové stoly, šipky, či karaoke.
"Náš vývoj je reakcí na změny v průmyslu, jichž jsme nyní svědky. Snažíme se udržet ’otevřenou mysl’ a zároveň stále dbát na své standardy a udržet pilíře své značky," říká ředitel franšízové sítě Logan Reves. V nabídce pro franšízanty přibude možnost otevřít si menší typ restaurace, čímž chce Tilted Kilt umožnit otevření franšízové restaurace také v menších městech, a proniknout do dalších zemí. Cílem bylo podle Revese ale také modernizovat značku, v menu proto přibyla nabídka lehčích jídel jako jsou například ryby.
Mnohem víc než sportovní bary
Přestože se totiž Tilted Kilt specializuje na "hospodskou zábavu", snaží se nabídnout hostům již od svého vzniku také hodnotnou kuchyni. "Jedním z pilířů naší značky zůstává skvělé jídlo," dodává Reves. Dalším je pak možnost pořádat v restauracích firemní party, bankety pro přátele, rodinné oslavy či různá klubová setkání, čemuž je také přizpůsobený interiér s oddělenými částmi pro větší soukromí. Další část restaurací je určena pro sledování sportovní přenosů, Reves ale upozorňuje, že restaurace Tilted Kilt nejsou sportovními bary, nabízejí toho totiž podle něho mnohem více. Nyní pracuje vedení na věrnostním programu, který spustí příští rok.
V současné době existuje více než 100 provozoven Tilted Kilt v USA a Kanadě, a dalších 25 je ve fázi příprav. Svou franšízovu licenci nabízí značka i pro zájemce z České republiky, náklady na otevření jedné pobočky se odhadují na asi milion dolarů. Národní licence je ovšem podmíněna výstavbou minimálně 5 restaurací. Jednat by se proto mělo o silně marketingově orientovanou společnost se zkušenostmi s gastronomií. Po proškolení majitelů nové franšízy i personálu poskytuje franšízantům kromě jiného podpůrný tým v místě provozovny. Výukové materiály mají k dispozici také on-line.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...