13.12.2017

Podnikání v oblacích

Úspěšný podnikatelský koncept Balony.eu hledá své první franšízanty. Příležitost nabízí na území celé ČR pilotům balonů i investorům.

Téměř 250 let je starý vynález, který se i ve 21. století může proměnit v lukrativní byznys. Renesanci letů horkovzdušných balonů umožnil v polovině 20. století dostupný stlačený propan-butan jako zdroj tepla pro ohřev vzduchu, i dostatečně lehká a pevná nylonová tkanina pro výrobu obalu balónu. Možnost proletět se v balonu nejen nad Českou republikou nabízí také franšízová značka Balony.eu. Koncept se může chlubit mnohaletými zkušenostmi z oblasti letů balonem a provozování leteckých prací, a snaží se také zdokonalit komplexní systém pro úspěšné vybudování a řízení franšízových poboček.

balony eu alpy Foto Balony.eu

Centrální nákup zboží a služeb umožňuje franšízantům Balony.eu dosáhnout lepších vyjednávacích pozic, prosazování výhodných nákupních cen i dalších podmínek.

"V tomto roce jsme uvedli do provozu první zkušební franšízu, po konci sezony bychom se s jejím majitelem měli domluvit na další spolupráci. Jednání s dalšími adepty také pokračují. Předpokládáme, že hned po Novém roce otevřeme 1. oficiální franšízu," říká Libor Staňa s tím, že v plánu pro rok 2018 jsou v tuto chvíli další 2 franšízy v Čechách. Společnost má hlavní sídlo na Moravě, a ráda by díky franšízové síti pokryla i vzdálenější území ČR, kde je pro ni nyní služba zákazníkům složitá a nákladná. Franšízantům nabízí územní krajskou exkluzivitu, stejně jako předání dosavadního portfolia zákazníků v každé dané oblasti.

Karlštejn, Konopiště, Křivoklát, a další

Piloty nebo investory hledá společnost Balony.eu především v okolí Karlštejna, Konopiště, Křivoklátu, a na dalších turisticky atraktivních místech ve středních Čechách. Minimální investice činí v případě zakoupení franšízové licence 200 tisíc korun. V částce nejsou zahrnuty náklady na zakoupení balonů ani jejich provoz, základní technické vybavení pro provoz franšízy jejich majitelé dostávají od centrály Balony.eu. "Lítáme v tuto chvíli nad celou Českou republikou, každý zákazník se u nás řeší individuálně, a do míst jezdíme až podle objednávek. Tento systém bychom rádi nyní urychlili a zlepšili právě skrze franšízy v jednotlivých krajích," vysvětluje Staňa.

Stejně tak si franšízanti nebudou muset shánět tzv. startovní místa, odkud budou výletní lety pro veřejnost provozovat. Franšízor má již tato místa vybraná a nasmlouvaná od majitelů, a je připravena je předat jednotlivým zástupcům značky. Zájemce o franšízu může být jak pilot, který již vlastní kvalifikaci na obchodní lety s náletem min. 100 hodin, i zájemce o výcvik na pilota balónu. Stejně tak je možné do franšízy pouze investovat v případě, že si její majitel sám najde provozní tým, za jehož činnost bude zodpovědný moravské centrále. Franšízanti budou využívat celostátní marketingovou podporu či komplexní objednávkový systém.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank