Centrální nákup zboží a služeb umožňuje franšízantům Balony.eu dosáhnout lepších vyjednávacích pozic, prosazování výhodných nákupních cen i dalších podmínek.
Středa
13.12.2017
Úspěšný podnikatelský koncept Balony.eu hledá své první franšízanty. Příležitost nabízí na území celé ČR pilotům balonů i investorům.
 

Téměř 250 let je starý vynález, který se i ve 21. století může proměnit v lukrativní byznys. Renesanci letů horkovzdušných balonů umožnil v polovině 20. století dostupný stlačený propan-butan jako zdroj tepla pro ohřev vzduchu, i dostatečně lehká a pevná nylonová tkanina pro výrobu obalu balónu. Možnost proletět se v balonu nejen nad Českou republikou nabízí také franšízová značka Balony.eu. Koncept se může chlubit mnohaletými zkušenostmi z oblasti letů balonem a provozování leteckých prací, a snaží se také zdokonalit komplexní systém pro úspěšné vybudování a řízení franšízových poboček.

"V tomto roce jsme uvedli do provozu první zkušební franšízu, po konci sezony bychom se s jejím majitelem měli domluvit na další spolupráci. Jednání s dalšími adepty také pokračují. Předpokládáme, že hned po Novém roce otevřeme 1. oficiální franšízu," říká Libor Staňa s tím, že v plánu pro rok 2018 jsou v tuto chvíli další 2 franšízy v Čechách. Společnost má hlavní sídlo na Moravě, a ráda by díky franšízové síti pokryla i vzdálenější území ČR, kde je pro ni nyní služba zákazníkům složitá a nákladná. Franšízantům nabízí územní krajskou exkluzivitu, stejně jako předání dosavadního portfolia zákazníků v každé dané oblasti.

Karlštejn, Konopiště, Křivoklát, a další

Piloty nebo investory hledá společnost Balony.eu především v okolí Karlštejna, Konopiště, Křivoklátu, a na dalších turisticky atraktivních místech ve středních Čechách. Minimální investice činí v případě zakoupení franšízové licence 200 tisíc korun. V částce nejsou zahrnuty náklady na zakoupení balonů ani jejich provoz, základní technické vybavení pro provoz franšízy jejich majitelé dostávají od centrály Balony.eu. "Lítáme v tuto chvíli nad celou Českou republikou, každý zákazník se u nás řeší individuálně, a do míst jezdíme až podle objednávek. Tento systém bychom rádi nyní urychlili a zlepšili právě skrze franšízy v jednotlivých krajích," vysvětluje Staňa.

Stejně tak si franšízanti nebudou muset shánět tzv. startovní místa, odkud budou výletní lety pro veřejnost provozovat. Franšízor má již tato místa vybraná a nasmlouvaná od majitelů, a je připravena je předat jednotlivým zástupcům značky. Zájemce o franšízu může být jak pilot, který již vlastní kvalifikaci na obchodní lety s náletem min. 100 hodin, i zájemce o výcvik na pilota balónu. Stejně tak je možné do franšízy pouze investovat v případě, že si její majitel sám najde provozní tým, za jehož činnost bude zodpovědný moravské centrále. Franšízanti budou využívat celostátní marketingovou podporu či komplexní objednávkový systém.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014