Arby’s bude mít divoká křídla

Již šest a půl roku v řadě hlásí Arby’s stabilní zisky, poslední 3 roky tržby a zisky v USA neustále rostou. Za posledních 5 let firma, specializující se na masové sendviče, narostla o čtvrtinu. Franšízanti Arby’s svoji firmu vychvalují, 97 % z nich věří v dlouhodobý růst značky.
Čtvrtek
07.12.2017
Americký fastfoodový řetězec Arby’s spojil své síly se značkou Buffalo Wild Wings. Síť sportovních barů koupil za 3 miliardy dolarů.
 

Síť amerických sendvičových barů Arby´s má v USA, Kanadě, zemích Středního východu a Turecku 3400 provozoven. Brzy se ale značně rozroste poté, co spojí své síly s další franšízovou značkou amerických fastfoodů. a sport barů Buffalo Wild Wings s více než 1200 pobočkami. Značku koupila za tři miliardy amerických dolarů společnost Roark Capital, která vlastní Arby’s. Firmu, kterou poškodil růst cen kuřecího masa, převezme vedení Roark Caiptal i s dluhy, uvedl magazín Forbes. Buffalo Wild WIngs se stane dceřinou společností Arby’s a bude nadále fungovat jako samostatná značka.

Buffalo Wild Wings v současnosti působí kromě Spojených států v Kanadě, Mexiku, Spojených arabských emirátech, na Filipínách, v Saúdské Arábii, Ománu a Indii. Specializuje se na kuřecí kříidélka se speciálními 20 druhy omáček, v nabídce má ale také hamburgery či saláty, v restauracích jsou umístěné obří obrazovky pro sledování sportovních přenosů. Jako uniforma pro obsluhu slouží ve franšízových restauracích sportovní dres s číslem 82, který odkazuje na rok založení franšízové sítě (1982).

Podmínkou je otevření 10 barů Arby´s za 5 let

Síť Arby’s vznikla dříve, již v roce 1964. Zakladatelé Leroy a Forrest Raffelovi se rozhodli před více než 50 lety v Ohiu nabídnout svým hostům něco jiného, než klasické hamburgery. První franšízu uvedli do provozu rok po založení firmy, a v nabídce postupně příbývaly nové pokrmy z toho nejkvalitnějšího masa. Speciality Arby’s vyrábí i v udírnách přímo v restauracích. První pobočku mimo USA otevřela společnost v roce 1981 v Japonsku. Otevření restaurace v USA vyžaduje investici ve výši od 350 tisíc do 2,5 milionů dolarů, značka hledá partnery ale i v Evropě včetně ČR.

Mezinárodní držitelé licence by měli disponovat kapitálem, který by jim umožňil otevřít nejméně 10 barů Arby´s v Česku v časovém období 5 let. Smlouva se uzavírá na 20 let, vstupní poplatek je 10 tisíc dolarů za každou otevřenou restauraci. Poté platí smuvní partneři Arby’s průběžný poplatek je 4,25 % z tržeb, partner je povinen použít minimálně 3,75% z tržeb na marketing. V USA absolvují dvouměsíční školení, od centrály dostanou podporu i při otevírání nových poboček v Česku.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015