12.12.2017

Telepizza začíná růst

Možnost stát se součástí globální franšízové sítě nabízí v ČR od letoška značka Telepizza. Koncept je ověřený 25 lety praxe.

Španělská franšízová síť Telepizza vstoupila letos na český trh, když koupila většinový podíl v původní české společnosti Forty’s Pizza Jakuba Šlezara. Ten se stal zároveň držitelem národní licence Telepizzy. Provozovny Forty’s prošly poté rebrandingem, a nyní se připravuje otevření nových poboček. Příští rok jich Telepizza chce otevřít 8, letos by měla stihnout ještě dvě.

telepizza new Foto Telepizza

Celkem by Telepizza v Česku měla v horizontu tří let zprovoznit 25 poboček.

Telepizza patří se svými 1 500 pobočkami mezi největší globální společnosti na výrobu, prodej či rozvoz pizzy v Evropě. Na 60 % poboček je po celém světě provozováno formou franšízingu, zájemce o licenci hledá také v Česku. "Naši franšízanti se stávají součástí úspěšné celosvětové společnosti bez nutnosti investovat do restaurace desítky milionů korun," říká Jakub Šlezar. Franšíza Telepizzy podle jeho slov vyjde na přibližně 2 miliony korun.

Tři druhy spolupráce

Centrála od uchazečů o franšízu vyžaduje především ochotu podílet se na chodu restaurace. Franšízanti po podpisu smlouvy získávají osvědčené postupy pro výrobu i prodej pizzy a dalších produktů, ověřené 25 lety historií značky v klíčových oblastech podnikání: marketing, provoz, průmysl, nákup, inovace a technologie. Využívat mohou rozsáhlého vzdělávacího a tréninkového systému. Šanci nabízí také již stávajícím pizzeriím, které chtějí zlepšit svůj zisk a patřit pod mezinárodní gastronomickou značku.

Telepizza nabízí 3 druhy franšízové spolupráce. Koncept Take away/delivery počítá s velikostí poboček od 70 do 100 m2, pizzerie je pak zaměřená především na osobní odběr a možnost rozvozu i v nočních hodinách. Druhá možnost je koncept Food court, kdy zůstává stejná velikost pobočky, pizzerie tohoto typu se ale umísťuje výlučně do obchodních center. Poslední High Street požaduje 80 až 150 m2, restaurace mustí stát na frekventovaném místě nejlépe v blízkosti křižovatky, v přízemí s výlohou a místem k parkování, a musí také nabízet možnost posezení i rozvozu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank