02.01.2018

3 dobré důvody proč otevřít realitní franšízu CENTURY21

Zjistěte proč s námi máte šance na úspěch!

Důvod 1. – Lukrativní byznys, aneb zasloužená odměna za kvalitně poskytnutou službu

Obrovskou výhodou realitního byznysu je, že je může dělat téměř každý. Slovo „téměř“ v předchozí větě má však obrovský význam. Tak jako na špatné jídlo si do restaurace znovu nezajdete, autoopravnu s nedobře opraveným autem již nenavštívíte, ani makléře, se kterým jste skutečně nebyli spokojeni, znovu nevyhledáte. Realitní zprostředkování se ale na rozdíl od mnoha specifických povolání dá poměrně dobře naučit, pokud o to má makléř nováček skutečně zájem a baví ho témata jako nemovitosti a bydlení.

Při znalosti tématu lze jednoznačně konstatovat, že pokud chce klient prodat či pronajmout svoji nemovitost, s dobrou realitkou, resp. dobrým realitním makléřem, se mu to povede mnohem lépe, než kdyby si svou nemovitost prodával či pronajímal sám. Ve vývoji realitního zprostředkování tak i v ČR budeme následovat vyspělé země na západ od našich hranic, podíl klientů – tzv. samoprodejců bude klesat a počet klientů využívajících služeb realitních kanceláří (zejména těch opravdu kvalitních) bude růst.

Již dnes ale existují realitní kanceláře a realitní makléři, kterým klienti zejména díky referencím na základně kvalitně odváděné práce věří, a kteří si užívají krom skutečně dobrého pocitu z dobře vykonané práce také zasloužené nadstandardní odměňování. Celá realitní transakce obsahuje nejen schopnost nalézt prodávajícího a jemu odpovídajícího kupujícího klienta, ale také řadu činností, jež úspěšnému obchodu napomáhají (např. tržní ocenění nemovitosti, home staging, příprava kvalitních prezentačních fotografií, inzerce, kompletní právní servis a další). Jednotková odměna však při průměrné provizi 4 % z ceny prodávané nemovitosti činí často více než 100.000 Kč. Zcela upřímně je na tomto principu založený byznys realitního zprostředkování a CENTURY 21, která od svého vzniku v r. 1971 celosvětově narostla na úctyhodných 7400 kanceláří, není v tomto směru výjimkou. A to je přeci dost dobrý důvod se myšlenkou na otevření realitní kanceláře zabývat.

Důvod 2. – Investování do nemovitostí pro dosažení vysoké marže či pasivního příjmu

Pro toho, kdo se realitní činností profesionálně zabývá, je investování do nemovitostí na jedné straně opravdovým katalyzátorem růstu jeho byznysu a na straně druhé reálnou příležitostí vytvořit skutečně zajímavý pasivní příjem.

V investování do nemovitostí na základně realitních kanceláří a s reálnou účastí realitních makléřů je dnes CENTURY 21 v České republice opravdovou špičkou v oboru. Nemluvíme zde o sběru kontaktů ze sítě a tvorbu zisku společnosti na díky (a tak trochu na úkor makléřů). Jde naopak o proces, do kterého se může zcela dobrovolně každá franšíza, každý makléř, zapojit; a během kterého makléře dokonale v dané tématice proškolíme.

Celá oblast investování má více kapitol. Pro jednoduchost si vysvětleme jeden ze základních příkladů vysokomaržového krátkodobého jinak také "spekulativního" investování. Na trhu je, a zřejmě vždy bude, celkem zajímavé množství investičních příležitostí, kdy byt ve stavu před rekonstrukcí je k mání za poměrně zajímavě nízkou cenu (právě díky svému stavu). Majitel bytu nemá ochotu ani finanční prostředky na to, aby byt zrekonstruoval a prodal za cenu vyšší. A to je příležitost pro realitního makléře, který dokáže byt odkoupit, zrekonstruovat a s poměrně vysokou (často dvoucifernou) marží prodat. A v případě CENTURY 21 stačí onomu makléři „jen“ ta ochota, či spíše chuť, takovou transakci provést. Pokud totiž na danou investici nemá vlastní finanční prostředky, může využít podpory centrály CENTURY 21, která jím vybranou transakci z pohledu rizika a zajímavosti posoudí a v kladném případě kompletně zainvestuje, a dokonce nese případné finanční riziko celé operace. Za tuto službu se pak centrála společnosti s makléřem, resp. realitní kanceláří, o čistý výnos z transakce dělí.

Podporujeme tak nejen růst celé sítě, ale zejména profitabilitu a motivaci makléřů a kanceláří. S celou problematikou podrobně seznamujeme zájemce o licence během osobních jednání o možnosti pořízení licence.

Důvod 3. – CENTURY 21: značka, díky které získáte nejvyšší možnou podporu pro úspěch v realitách

Pořízením licence na provozování značky CENTURY 21 získáte nejen silného investora pro investiční realitní transakce, ale také partnera, který vás vybaví vším potřebným pro úspěch na trhu realitního zprostředkování:

  • renomovanou značku, která je nositelem kvality​
    • Ocenění J.D.Power naší americké sesterské CENTURY 21 je vzorem pro naši dlouhodobou práci.
  • na míru šitým vzděláváním pro makléře i franšízanty​
    • V Akademii CENTURY 21 vás a vaše makléře naučíme vše potřebné pro úspěch při práci v realitách.
  • spoluprací v síti, umožňující našim makléřům prodat kteroukoli z nemovitostí v celé síti​
    • Přes 3 000 nemovitostí (včetně neveřejných zakázek) v nabídce CENTURY 21 Czech Republic.
  • kompletním know-how obsahujícím všechny aspekty realitní činnosti​
    • Nejlepší manuály na našem realitním trhu (Manuál procesů a postupů, Manuál zlatého makléře, Logomanuál a další), vzory veškerých smluv, formuláře, adaptační plány a ostatní potřebné materiály.
  • fungujícími IT systémy potřebnými pro provoz a chod realitní kanceláře​
    • Poskytujeme webové stránky, email, intranet se všemi potřebnými informacemi, realitní inzertní systém a další.
  • inteligentně cíleným marketingem ​
    • Společný národní marketingový fond umožňuje podporu franšíz a propagaci značky na celém trhu.
  • denní podporou týmu centrály CENTURY 21​
    • Naši franšízanti se mohou vždy obrátit na přiděleného manažera nebo na ochotné kolegy centrály.​​

Příklad návratnosti investice do franšízy CENTURY 21 - smlouva na 5 let:
(Příklad pro jednoduchost znázorňuje lineární vývoj a nezohledňuje pozitivní vliv vysokomaržových investičních transakcí.)

century 21 graf

Pro více informací nás kontaktujte na telefonním čísle +420 602 439 243 nebo na emailové adrese jiri.hruska@century21.cz nebo můžete využít kontaktního formuláře a my se s Vámi co nejdříve spojíme. www.zlatafransiza.cz.

Kontaktní formulář
Jméno a příjmení *
Telefon *
E-mail *
Město *
Další informace a dotazy
If you see this, leave this form field blank

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank