11.01.2018

CrossCafe oslavilo 10 let

Kavárenská síť, která vznikla v Plzni v roce 2007, má již 22 franšíz. Podnikatele pro nové franšízy hledá v Olomouci, Ostravě i Praze.

Česká síť kaváren z Plzně vznikla v roce 2007, loni tak završila již 10 let na trhu. V tuto chvíli franšízová síť CrossCafe čítá celkem 22 kaváren v 8 českých městech. Kavárny kromě kávy a dalších nápojů nabízejí také sendviče a saláty, které se vyrábějí přímo na místě. Speciální nabídku má pak v menu například nová kavárna v Železné Rudě, určená lyžařům, ale nejen jim. Loni CrossCafe otevřelo 3 nové franšízové pobočky. Kromě Rudy také v Pardubicích, a v Praze u stanice metra Luka. Na přelomu února a března se otevřou další nové kavárny CrossCafe v Ostravě, Plzni a Liberci.

CrossCafe Original_obrazek_interier

CrossCafe je variabilní forma kavárny, kterou lze přidružit k jiným provozům jako jsou např. pekárny, rychlá občerstvení, knihkupectví a další.

Nové franšízanty hledá česká značka ve všech krajských městech, především pak v Olomouci, Ostravě a Praze, kde by se podle ředitele společnosti Luboše Martínka měla značka více zviditelnit. CrossCafe umožňuje také spolupráci majitelům již existujících kaváren, kteří cítí možnost růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Podmínky jsou stejné jako při otevírání zcela nové kavárny. Nutná je vhodná poloha provozovny a dostatečný prostor, majitel se stává franšízantem. Náklady na rebranding kavárny se pohybují kolem 500 tisíc korun.

Provozní manuál i školení pro baristy

Franšízanti čerpají výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franšízora. Firma má vlastní tým školitelů, který učí i baristy správně zacházet s moderními technologiemi na výrobu kávy. Výhodou pro uchazeče o franšízu jsou zkušenosti s provozováním kavárny. Centrála CrossCafe se stává stálým partnerem každého franšízanta po celou dobu spolupráce. Sdružuje veškerá data a informace od všech partnerů, vyhodnocuje je, pracuje na vylepšení systému a výsledky sdílí se svými partnery.

Spolu s podpisem licenční smlouvy franšízant získává provozní manuál s podrobným popisem veškerých činností nutných k zajištění úspěšného provozu kavárny, návhr designu kavárny, centrální marketingovou podporu, pokladní systém se skladovým hospodařením, centrála zajiš|ťuje také veškeré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Počáteční investice na otevření nové kavárny bývá výrazně ovlivněna potřebnými stavebními úpravami. Náklady bez stavebních prací se obvykle pohybují mezi 2 až 2,4 mil. Kč.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank