CrossCafe oslavilo 10 let

CrossCafe je variabilní forma kavárny, kterou lze přidružit k jiným provozům jako jsou např. pekárny, rychlá občerstvení, knihkupectví a další.
Čtvrtek
11.01.2018
Kavárenská síť, která vznikla v Plzni v roce 2007, má již 22 franšíz. Podnikatele pro nové franšízy hledá v Olomouci, Ostravě i Praze.
 

Česká síť kaváren z Plzně vznikla v roce 2007, loni tak završila již 10 let na trhu. V tuto chvíli franšízová síť CrossCafe čítá celkem 22 kaváren v 8 českých městech. Kavárny kromě kávy a dalších nápojů nabízejí také sendviče a saláty, které se vyrábějí přímo na místě. Speciální nabídku má pak v menu například nová kavárna v Železné Rudě, určená lyžařům, ale nejen jim. Loni CrossCafe otevřelo 3 nové franšízové pobočky. Kromě Rudy také v Pardubicích, a v Praze u stanice metra Luka. Na přelomu února a března se otevřou další nové kavárny CrossCafe v Ostravě, Plzni a Liberci.

Nové franšízanty hledá česká značka ve všech krajských městech, především pak v Olomouci, Ostravě a Praze, kde by se podle ředitele společnosti Luboše Martínka měla značka více zviditelnit. CrossCafe umožňuje také spolupráci majitelům již existujících kaváren, kteří cítí možnost růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Podmínky jsou stejné jako při otevírání zcela nové kavárny. Nutná je vhodná poloha provozovny a dostatečný prostor, majitel se stává franšízantem. Náklady na rebranding kavárny se pohybují kolem 500 tisíc korun.

Provozní manuál i školení pro baristy

Franšízanti čerpají výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franšízora. Firma má vlastní tým školitelů, který učí i baristy správně zacházet s moderními technologiemi na výrobu kávy. Výhodou pro uchazeče o franšízu jsou zkušenosti s provozováním kavárny. Centrála CrossCafe se stává stálým partnerem každého franšízanta po celou dobu spolupráce. Sdružuje veškerá data a informace od všech partnerů, vyhodnocuje je, pracuje na vylepšení systému a výsledky sdílí se svými partnery.

Spolu s podpisem licenční smlouvy franšízant získává provozní manuál s podrobným popisem veškerých činností nutných k zajištění úspěšného provozu kavárny, návhr designu kavárny, centrální marketingovou podporu, pokladní systém se skladovým hospodařením, centrála zajiš|ťuje také veškeré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Počáteční investice na otevření nové kavárny bývá výrazně ovlivněna potřebnými stavebními úpravami. Náklady bez stavebních prací se obvykle pohybují mezi 2 až 2,4 mil. Kč.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015