CrossCafe oslavilo 10 let

CrossCafe je variabilní forma kavárny, kterou lze přidružit k jiným provozům jako jsou např. pekárny, rychlá občerstvení, knihkupectví a další.
Čtvrtek
11.01.2018
Kavárenská síť, která vznikla v Plzni v roce 2007, má již 22 franšíz. Podnikatele pro nové franšízy hledá v Olomouci, Ostravě i Praze.
 

Česká síť kaváren z Plzně vznikla v roce 2007, loni tak završila již 10 let na trhu. V tuto chvíli franšízová síť CrossCafe čítá celkem 22 kaváren v 8 českých městech. Kavárny kromě kávy a dalších nápojů nabízejí také sendviče a saláty, které se vyrábějí přímo na místě. Speciální nabídku má pak v menu například nová kavárna v Železné Rudě, určená lyžařům, ale nejen jim. Loni CrossCafe otevřelo 3 nové franšízové pobočky. Kromě Rudy také v Pardubicích, a v Praze u stanice metra Luka. Na přelomu února a března se otevřou další nové kavárny CrossCafe v Ostravě, Plzni a Liberci.

Nové franšízanty hledá česká značka ve všech krajských městech, především pak v Olomouci, Ostravě a Praze, kde by se podle ředitele společnosti Luboše Martínka měla značka více zviditelnit. CrossCafe umožňuje také spolupráci majitelům již existujících kaváren, kteří cítí možnost růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Podmínky jsou stejné jako při otevírání zcela nové kavárny. Nutná je vhodná poloha provozovny a dostatečný prostor, majitel se stává franšízantem. Náklady na rebranding kavárny se pohybují kolem 500 tisíc korun.

Provozní manuál i školení pro baristy

Franšízanti čerpají výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franšízora. Firma má vlastní tým školitelů, který učí i baristy správně zacházet s moderními technologiemi na výrobu kávy. Výhodou pro uchazeče o franšízu jsou zkušenosti s provozováním kavárny. Centrála CrossCafe se stává stálým partnerem každého franšízanta po celou dobu spolupráce. Sdružuje veškerá data a informace od všech partnerů, vyhodnocuje je, pracuje na vylepšení systému a výsledky sdílí se svými partnery.

Spolu s podpisem licenční smlouvy franšízant získává provozní manuál s podrobným popisem veškerých činností nutných k zajištění úspěšného provozu kavárny, návhr designu kavárny, centrální marketingovou podporu, pokladní systém se skladovým hospodařením, centrála zajiš|ťuje také veškeré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Počáteční investice na otevření nové kavárny bývá výrazně ovlivněna potřebnými stavebními úpravami. Náklady bez stavebních prací se obvykle pohybují mezi 2 až 2,4 mil. Kč.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014