Pohostinství nové generace

Licence Easy Wine nebo Easy Beer mimo Lotyšsko stojí přibližně 150 000 eur. Polovina z této částky jde do podnikového softwaru a veškerého potřebného vybavení pro bar a kuchyň. Někteří partneři využívají také možnosti pronájmu zařízení provozovny.
Čtvrtek
18.01.2018
Koncepty Easy Wine a Easy Beer jsou již několik let opravdovou atrakcí lotyšského hlavního města. Co dělá tuto franšízu tak zvláštní?
 

Když se před několika lety franšízový koncept EasyWine objevil v Rize, hlavním městě Lotyšska, stal se tento bar s restaurací tak populární, že tvůrci konceptu rychle vytvořili i alternativu Easy Beer v podobě pivních barů. Ředitel společnosti Peterise Ozolse nyní oznámil, že úspěšný koncept plánuje uvést brzy do provozu novou generaci formátů pro prodej whisky a míchaných koktejlů. "Easy Wine a Easy Beer jsou inovativní a plně funkční koncepty, využívající inteligentní řešení, která zlepšila zákaznický zážitek," říká Ozols.

Popularita značek vedla k expanzi, v současnosti vedení společnosti nabízí licence podnikatelům po celé Evropě. "Co nás zásadně odlišuje od konkurence, je že jsme schopni svým franšízantům zaručit dobrý příjem a trvalý růst jejich podnikání," zdůrazňuje Peteris Ozols. V čem je koncept inovativní? Především v platbách a objednávkách hostů v restauracích. Při vstupu do lotyšských sítí restaurací značek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník speciální předplatitelskou kartu, která obsahuje virtuální peníze. Zákazníci si mohou zakoupit libovolný nápoj po naskenování karty na výdejním automatu, a až později zaplatit na pokladně.

Spokojení hosté i podnikatelé

"Nejmenší množství piva, které si zákazník může objednat ve standardní restauraci, je 300 ml. Zákazník si nápoj koupí a zaplatí, ať už ho vypije, nebo ne. U nás má ale možnost si nalít a nápoj předem ochutnat i v množství menším. To znamená, že si každý může naplnit sklenici pitím, které mu bude skutečně chutnat," vysvětluje generální ředitel skupiny restaurací Peter Ozols. "Host platí až na konci večera při odchodu z restaurace. V praxi se ukázalo, že tento způsob platby výrazně podporuje výdaje. Zvyšující se výdaje také zvyšují výdělky," dodává.

Easy Wine má v nabídce na 60 druhů vín. "Náš koncept je příležitostí ochutnat dobré a velmi drahé víno i díky tomu, že si můžete natočit jen jednu sklenici. Naše výsledky ukazují, že lidé rádi experimentují a zkoušejí nové možnosti," říká Ozols. Nabídka restaurací Easy Beer je ještě větší - až 200 druhů. „Koncept Easy Wine a Easy Beer je schopný dosáhnout úspěchu v celé Evropě Jedná se o unikátní, technologicky vyspělé, efektivní řešení, firma je vedená velmi zkušeným týmem. Franšízoví partneři obdrží podrobný, vysoce sofistikovaný finanční model a silnou podporu ve všech oblastech podnikání," potvrzuje franšízový konzultant Juris Roganovs, který se podílel na rozvoji značky a přípravě pro mezinárodní expanzi.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014