Pizza a burgery od Amici

Každý obchodní partner Amici získává vlastní obchodní systém s komplexními funkcemi, přístup k high tech nástrojům, a navíc je mu poskytnuta také pomoc s propagací nové pobočky i administrativou.
Úterý
23.01.2018
Brněnské bistro s rozvozem Amici se začátkem roku rozroste o nové pobočky. Franšízanty hledá ve městech s alespoň 50 tisíci obyvatel.
 

V únoru se otevře franšíza české gastronomické značky v Třebíči, na přelomu února a března pak přibydou další v Bystrci a Ivančicích. Franšíza v Líšni je ve výstavbě. V tuto chvíli hledá Amici zájemce také pro pobočku v Jihlavě, v hledáčku pro nadcházející měsíce má také Hanou, konkrétně města Olomouc, Přerov a Prostějov. Podle vedení franšízové sítě jsou to vše lokality, které splňují veškeré podmínky pro úspěch konceptu Amici, tedy spádové oblasti alespoň s 50 tisíci obyvateli a velkou poptávkou po kvalitním „fast casual“ stravování.

"V Amici počítáme s dalšími franšízami i v budoucnu, proto máme připravený také dlouhodobější plán rozvoje. Olomouc a okolí jsou blízko Brna, takže můžeme novým partnerům osobně pomoci s rozjezdem nových poboček. Rozhodně se však nebráníme rozšíření do dalších českých měst, rádi bychom se objevili také v Praze, ať i tam mohou milovníci burgerů a pizzy ochutnat naše jídlo,“ nastínil další plány spolumajitel Roman Zajíc.

High tech pro zákazníky

Amici se snaží dbát na technologická řešení a vylepšuje svůj software na základě sledování nastupujících trendů, kdy aktuálně online probíhá tři čtvrtě objednávek. Díky online nástrojům mají zákazníci Amici k dispozici například mapu s pozicí kurýra, který veze jejich objednávku. High tech šetří podle centrály Amici náklady, a optimalizuje provoz kuchyní.

S obchodními partnery se centrála dělí také o moderní receptury, založené na kvalitních surovinách. Jak si založit vlastní pobočku Amici? „Partnerům nabízíme tři typy spolupráce. Prvním je pouze kuchyně s rozvozem, druhým typem je kuchyně s bistrem bez rozvozu, třetím typem je kuchyně s bistrem i rozvozem. Který typ si vybere, záleží jen na něm, průměrná pořizovací cena franšízy se pohybuje kolem 1,5 milionu korun,“ dodává Roman Zajíc.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014