23.01.2018

Pizza a burgery od Amici

Brněnské bistro s rozvozem Amici se začátkem roku rozroste o nové pobočky. Franšízanty hledá ve městech s alespoň 50 tisíci obyvatel.

V únoru se otevře franšíza české gastronomické značky v Třebíči, na přelomu února a března pak přibydou další v Bystrci a Ivančicích. Franšíza v Líšni je ve výstavbě. V tuto chvíli hledá Amici zájemce také pro pobočku v Jihlavě, v hledáčku pro nadcházející měsíce má také Hanou, konkrétně města Olomouc, Přerov a Prostějov. Podle vedení franšízové sítě jsou to vše lokality, které splňují veškeré podmínky pro úspěch konceptu Amici, tedy spádové oblasti alespoň s 50 tisíci obyvateli a velkou poptávkou po kvalitním „fast casual“ stravování.

Amici

Každý obchodní partner Amici získává vlastní obchodní systém s komplexními funkcemi, přístup k high tech nástrojům, a navíc je mu poskytnuta také pomoc s propagací nové pobočky i administrativou.

"V Amici počítáme s dalšími franšízami i v budoucnu, proto máme připravený také dlouhodobější plán rozvoje. Olomouc a okolí jsou blízko Brna, takže můžeme novým partnerům osobně pomoci s rozjezdem nových poboček. Rozhodně se však nebráníme rozšíření do dalších českých měst, rádi bychom se objevili také v Praze, ať i tam mohou milovníci burgerů a pizzy ochutnat naše jídlo,“ nastínil další plány spolumajitel Roman Zajíc.

High tech pro zákazníky

Amici se snaží dbát na technologická řešení a vylepšuje svůj software na základě sledování nastupujících trendů, kdy aktuálně online probíhá tři čtvrtě objednávek. Díky online nástrojům mají zákazníci Amici k dispozici například mapu s pozicí kurýra, který veze jejich objednávku. High tech šetří podle centrály Amici náklady, a optimalizuje provoz kuchyní.

S obchodními partnery se centrála dělí také o moderní receptury, založené na kvalitních surovinách. Jak si založit vlastní pobočku Amici? „Partnerům nabízíme tři typy spolupráce. Prvním je pouze kuchyně s rozvozem, druhým typem je kuchyně s bistrem bez rozvozu, třetím typem je kuchyně s bistrem i rozvozem. Který typ si vybere, záleží jen na něm, průměrná pořizovací cena franšízy se pohybuje kolem 1,5 milionu korun,“ dodává Roman Zajíc.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank