Bushman chce oslovit zákazníky také v menších městech, připravil koncept pro tato území.
Středa
22.07.2009
Franchisový koncept outdoorového a life-style oblečení připravuje rozvoj do menších měst s 50.000 obyvatel.
 

Český franchisový koncept Bushman, který má obchody především v krajských městech, Brně a Praze, chce rozšířit své aktivity také do menších měst. „Vidíme určitý potenciál pro rozvoj také v menších městech i kolem 50.000 obyvatel,“ řekl portálu Franchising INFO.cz obchodní ředitel firmy Bohumil Bílek.

„Light“ verze franchisy

Buhman proto připravil určitou upravenou verzi svého franchisového konceptu. Ten je upravený právě pro menší města se zhruba 50.000 obyvatel. Síť provozuje v současné době v Česku 19 obchodů se značkovým outdoor a life-style oblečením, především ve velkých městech. Z toho sedm provozoven je vlastních, ostatní jsou Francoisové. Dalších sedm prodejen má firma na Slovensku. Uvažuje také o rozšíření do dalších okolních zemí.

Do menších měst i jiní

V poslední době ohlásil podobný „útok“ na menší česká města český franchisový koncept Hudy, který prodává především sportovní a outdoor potřeby. Pro expanzi připravil také jakousi menší verzi svého franchisového konceptu.