"Za splněných daných podmínek umíme garantovat franšízantům i měsíční obrat a zisk. Naše činnost je vysoce zisková, ale stojí za ní spousta práce a času, bez nichž to prostě absolutně nejde," říká Juraj Slovák.
Úterý
20.02.2018
Ideální franšízant značky estetických salonů je finančně nezávislý podnikatel a dobrý manažer, který má dostatek času se projektu věnovat.
 

Běžné kosmetické i odborné služby z oblasti estetické či korektivní dermatologie nabízí svým klientům franšízová síť Amaryllis, která má v ČR jednu vlastní provozovnu a pět franšíz. Služby Amaryllis jsou zaměřené na ošetření obličeje i celého těla, a jejich cílem má být i celková regenerace a odpočinek. Každý ze salonů ve franšízové síti je podle marketingového ředitele společnosti Gusela Juraje Slováka svým způsobem výjimečný, protože se přizpůsobuje vždy individuálním požadavkům a potřebám. Loni Amaryllis otevřel provozovnu v Mladé Boleslavi a značka také podepsala smlouvu s investorem, který v budoucnu uvede do provozu další pobočky.

Personál centrály pomáhá se školením nových zaměstnanců jednotlivých franšíz, jejichž služby se neustále inovují a modernizují tak, aby odpovídaly posledním trendům v oboru. "Ve spolupráci s naším mezinárodním týmem jsme loni zkvalitnili, doplnili a zavedli na trh nové ošetření, které jsou jedny z nejúčinnějších, přitom cenově dostupných širší vrstvě zákazníků," říká Slovák." Rozšířili jsme řadu našich výrobců o šest společností, které nám a našim franšízantům dodávají vysoce kvalitní produkty. Vzhledem k faktu, že je v ČR zastupujeme, tak jsou ceny více než příjemné, tudíž finanční profit našich franšízantů je o to vyšší," dodává.

Podnikatelský plán na míru

Pro své franšízanty připravuje Amaryllis pravidelný průzkum trhu v dané lokalitě a podnikatelský plán na míru každému salonu. Kromě smluvně garantovaného obratu zajišťuje centrála také vybavení provozoven i různé asistentské služby jako pomoc při hledání vhodného místa k podnikání, rekolaudace, povolení od hasičů, stavebního úřadu, hygieny, výběru zaměstnanců, či kontaktu s úřady. Licenci si lze ale pořídit i bez salonu. Pojízdná verze konceptu Amaryllis umožňuje podnikateli dojíždět k zákazníkům domů. Investice pro nejlevnější variantu stojí 150 tisíc korun. Plně vybavený salon vyjde na asi 2 miliony.

"I když patří naše odvětví k vysoce ziskovým, určitě není podnikáním, do něhož se pouze vloží peníze, a vy si počkáte na příjem. Takto to prostě nefunguje. Kromě finančních prostředků vyžaduje podnikání od našeho partnera spoustu času, který je pro start, rozvoj a stabilizování provozovny nezbytně nutný," říká Juraj Slovák s tím, že i proto musel Amaryllis odmítnout již 12 žádostí o franšízovou licenci. "Jelikož jsme smluvně vázáni také garancí minimálního obratu a s tím spojenou garanční platbou v případě nenaplnění tohoto obratu, nemůžeme si dovolit riskovat finanční a časovou investici jak našeho klienta, tak nás," vysvětluje.